Babykos med lille Kevin


Jeg blir jo ikke bare litt betatt av en sånn kjekk herremann da ♥

Noen flere enn meg som har kjent på lykken over snøen som har dalt ned fra himmelen i dag? Jeg vet at det ikke har snødd i hele Norge, men hos oss er det hvitt ute nå. Jeg er så lei av regn og søle. Snøen gjør hele verden så mye lysere og penere. Træne har vært tildekket av rim og nysnø – hva er vel egentlig vakrere enn det? Jeg pleier egentlig ikke å være så veldig begeistret for snø, jo i fjellene, men ikke her hjemme. Men i år kan jeg ikke gjøre annet enn å glede meg over en hvit vinter. Jeg ser frem til leking og aking ute med jentene mine som jeg i dag skjønte begynner å bli store jenter. 

Vi har tilbrakt dagen hos min vakre vakre kusine, for to uker siden fikk Camilla og Kjetil sitt første barn, lille Kevin. Det er faktisk ikke mulig og huske at jentene mine en gang har vært halvparten av hans størrelse. For gud for et lite og herlig nurk.. Så liiiten!!  
Jeg kjente hvordan jeg ble tatt tilbake til tiden på sykehuset når vi snakket sammen om fødselen og etter-på-tiden. Når jeg tenker tilbake slik følels det som i går, men så kommer plutselig en av jentene bort og babler i vei om “baby” og gir Kevin et kyss på hodet. Da skjønner jeg plutselig at den tiden ikke var i går. Eller når Otilie stjeler telefonen og later som hun prater med pappaen sin. Haha. Nei, de er ingen babyer mer, de er to bestemte små jenter fulle av godhet.  

 

3 kommentarer
    1. åååh så skjønn han var<3 merker jeg blir verpesjuk bare av å se bildene. Har ei venninne som skal ha ei lita jente i januar/februar, og jeg gleder meg sånn! Merker at mine gutter også har blitt så store! De går ikke enda, men det er mye de får til sammenlignet med en sånn liten tass.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg