Snart Advent

I går kveld og i dag tidlig før de andre i huset hadde våknet svingte jeg meg rundt i huset. Nå skal julen inn og det er så fantastisk koselig. Jentene skal en liten tur til farmor og farfar i dag slik at jeg kan ta en handletur uten å måtte ha med en tvillingvogn. De små tingene som gjør livet så mange ganger lettere. Jeg trenger litt nytt til hjemmet, samt mat til de firbente dyra i huset så det blir ut og inn av butikker og litt kjøring, ikke ideelt med to småtasser baki.

Jentene har alt forlatt huset med BT som skulle regne på en jobb før han skal vidre og fikse og styre til et julebord han skal på senere i kveld. Baksiden med å være blogger er kanskje at man ikke blir bedt til så mange julebord? Haha. Neida, det er helt ok. Jeg får besøk av to fantastiske venninner, så jeg tenker jeg kommer til å få en helt fantastisk kveld med latterkule på latterkule. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen så jeg får handlet litt 🙂 

Ha en fantastisk helg alle sammen 

9 kommentarer
    1. Noen ganger har jeg lyst til å bare strekke hendene mine inn i pc’en, dra ut snuppene dine og gi de en stroooor og gooood klem <3 Du hadde fått de tilbake igjen etterpå assa 😉 Hehe.
      Ha en super rydde-, styre-, handle- og ordnedag 😀
      Klemklem 🙂

    2. Nydelige bilder 😉 ha en fin helg! <3
      Kan du snart ha en spørsmålsrunde her på bloggen? Skjønner godt vist det blir stess nå i juletiden! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg