10% på alt hos Makestyle frem til 15.des

REKLAME

Nå har du virkelig en gylden mulighet for å få kjøpt julegaver eller noe til deg selv før jul. Makestyle garanterer at alle som bestiller varer før 19. desember mottar varene før jul. 

Det er så alt for mye fint inne hos makestyle, men jeg tenkte og vise frem et lite knippe av mine favoritter. Det er egentlig alt for mye makeup som burde vært med også, men i dag blir det mest hår og praktiske jentesaker. 

CASETI PARFYMEFLAKONG! Noe såå genialt. En liten parfymeholder som du enkelt kan ta med deg i vesken. Den tåler trykket i flyet, noe som også gjør den perfekt å ha med på reiser. Parfyme er dyrt, ofte laget av glass, og tar som regel ganske stor plass i toalettmappen. Jeg har opplevd at parfymen min knuste i gymbaggen på skolen en gang, og det er ikke noe som er kjipere enn det. Parfyme er nydelig, men for mye av det gode er ikke å anbefale, så en parfymeflaske ut over hele baggen var ikke det beste som hendte den dagen. Du fyller beholderen enkelt fra din vanlige parfyme, den rommer 3,1 ml, noe som tilsvarer ca 40 “spray”. PERFEKTE julegaver til dine venninner.

COSMETIC ORGANIZER : i alle variasjoner. Dette kommer garantert på min ønskeliste i år. Jeg blir gal av sminken som flyter utover hele baderomsskapet, for ikke å snakke om han jeg bor med. Haha. Det går ikke å stable makeup pent ved siden av hverandre rett i hyllen, for når man skal ha noe som står bak velter plutselig det andre og om man ikke har tid til å stable det opp igjen med engang forblir det et evig kaos *guilty*. Jeg bruker ganske lang tid på badet, men jeg trur jeg faktisk kunne spart mange minutter på å få på plass slike sminkeorganisatorer slik at jeg slipper å lete meg frem hver gang jeg skal ha noe. Haha!! Ikke minst vil det se ti tusen ganger penere ut med en gang.. 

Du finner alle HER

Eller hvert bilde på nummerene: 12345 6  

 

Så må jo bare MAST produktene frem i lyset igjen.. Mine BESTE venner!! Jeg har alle de viste produktene over, og nå får man faktisk kjøpt en pakke med alle disse produktene i – HER.  🙂 

Dere finner hvert produktene under:

Gizmo RettetangNatur BørsteHårklipsKrølltang Vol. 1Krølltang Vol. 2 

Jeg kan skjønne alle dere som synes det er vanskelig å velge en varmetang av de tre over. Krølltang vol 1 og vol 2 er jo like bortsett fra at vol 1 gir mindre og tette krøller, mens vol 2 gir større krøller. Rettetangen kan brukes til å rette ut håret, også praktisk for oss med slett hår. For det er vel ikke bare meg som har hatt håret i strikk en dag og hatt det litt travelt når jeg skal gjøre meg klar til noe på kvelden. En dusj ville tatt for lang tid, så da er det fint å kunne rette ut merke etter strikket i håret.
Men en rettetang kan også brukes til å krølle håret veldig enkelt. Noe jeg har gjort i dag for å vise. 

wD6RUaDxnF

Det er ikke vaskeligere enn at du tar et parti hår som om du skulle rettet det, men i stedet for å dra tangen rett ned snurrer du den en gang slik at håret med den løse enden stikker ut som på bildet under, og da er det bare å føre rettetangen til håret tar slutt.  

RABATTKODEN er JULEFEST10, den gir deg 10 % rabatt på alt i butikken frem til 15. desember. Skriv rabattkoden inn i ruten for rabattkode når du går til handlekurven din:)

9 kommentarer
    1. Dette har ingenting med innlegget og gjøre, men lurte på om du kunne skrive ett lite innlegg om kameraet ditt.

    2. Åh! Så fin du var på håret 😀 Og så syntes jeg du har fått en så strålende fin glød og glatt hud i det siste! Har du noen tips til hun som sliter med vinter-kviser og gusten hud..? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg