Lunsjbesøk

Man kan ikke akkurat klage, når man våkner opp til denne utsikten hver dag. 
I dag tok mamma, Line med barn og jeg med barn oss turen til et vennepar av mamma og pappa, en familie vi har vært veldig mye sammen med i oppveksten. De holder på å bygge nytt hus, så vi har lenge vært nysgjerrige på den nye plassen. 

På dager med mye vind er jeg sikker på at sjøvannet spruter opp på vinduene i huset, for huset ligger bare noen meter fra vannet og hagen ender opp i en privat strand. For en plass!! 
Men men, det er litt tidlig å drømme om noe lignende uten å vinne jackpot i lotto 🙂

Jeg gleder meg virkelig til å se hvordan det hele blir når alt er ferdig. For selv med pappesker og mye uferdig kunne det allerede ta pusten av de fleste, og jeg fikk lov til å knipse noen stemningsbiler ^^,

Her kunne jeg også lett hatt sengen min! Noe så fortryllende. 

For ikke å snakke om ett kontor som dette! Drøm.. 

Husets herre er opprinnelig italiener, så da er det klart en pizzaovn å finne på kjøkkenet. 

Her også trur jeg at jeg kunne tilbringt mange dager. Ligge og nyte utsikten over fjorden. 

Otilie kikker på bølgene 

Vakre Sol tar en time out. 


Nå er vi vel hjemme igjen, BT er på kjøkkenet og lager verdens beste hjemmelagde pizza, så nå skal jeg nyte kvelden. Håper dere gjør det samme. 

God helg, av det siste som er igjen av den! 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg