The fantastic four


 I går kveld hadde jeg besøk av tre av mine alle beste venninner. The fantastic four – som vi kaller oss ^^, Janne kjenner dere sikkert igjen etter hvert. Caroline og Renate er hjemme på juleferie fra studier, og hver gang de kommer hjem en tur møtes vi! Og selv om det går alt for lang tid noen ganger er det alltid like hyggelig å møtes. Jeg disket opp med litt middag, og før vi viste ordet av det var klokken passer midnatt i all skravlingen. ♥

F.V: Renate, meg, Janne, Caroline

Dagens DIY innlegg uteble i går. Så jeg hiver meg rundt nå og lager kalenderens siste innlegg. Jeg fikk det relativt travelt! Haha. Tidskjemaet mitt var litt for stramt i går, og da reperatøren på oppvaskmaskinen kom gikk tiden i vasken for meg. Enda mer bittert fordi han heller (tredje reperatør) ikke klarte å fikse maskinen! ÅÅÅÅÅHHHH!!! Jeg blir gal! Så frustrerende at det skal ta så lang tid å fikse en oppvaskmaskin som er 6 mnd gammel! Hehe. Dagens utblåsing! 

Ha en strålende lille julaften 😀

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg