Julemorgen

Gledelig jul alle som en! 

Som vanlig var jeg oppe en god stund før jentene og kjæresten ^^, Jeg er ikke treg med å komme meg opp av sengen når alarmen går på julaften. Jeg løp ned satte på TV og begynte å gjøre klart til frokost, fyret og tente stearinlys i huset. Jeg er verre enn barn på julaften trur jeg! Haha. Men jeg kommer nok aldri til å bli voksen når det kommer til julen. Jeg må få med meg “tre nøtter til Askepott” og de andre juleeventyrene.  

Jentenes siste pakke i adventskalenderen, som vanlig en rolig morgen for dem. Halv 10 bestemte de seg for å starte dagen 🙂

Nå er jentene i seng. Jeg håper de vil ta seg en liten lur så de holder litt lenger enn normalt i kveld. Men nå begynner de og bli så store at det ikke er hver dag de sovner på dagen. Juleantrekket til jentene er funnet frem. 

Så jeg får vel komme meg i dusjen. 🙂 Og med det avslutter jeg med julebilder av de vakreste tvillingjentene i verden ♥


JULEN 2013

 

JULEN 2014

Fotograf: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

GOD JUL!

10 kommentarer

Siste innlegg