A perfect christmas

Allerede er enden på 1. juledag her! Jul til nyttår må være den raskeste uken i året. Hos oss er tidskjema fyllt opp til randen i alle fall, og det av bare hyggeligheter. 
Julaften tilbringte vi hos mamma og Lars med søsteren min med sin familie.

Jeg kunne ikke bedt om en bedre jul. Alt var helt perfekt. Selskapet, maten, jentene smilte fra vi kom til vi la de, vi fikk helt vanvittig flotte pakker. Vi lo og skravlet om hverandre hele kvelden. Ja, jeg koset meg fra ende til annen og minte meg mange ganger på hvor heldig jeg er. 

Nissen stakk også turen innom, jentene synes han er kul, men bare på avstand 😉 Og pakkene, ja, de første var spennende, men etter å ha åpnet et par med leker i, fikk vi et klart og tydelig “NEI” når vi spurte om de skulle ha en til. De hadde mer enn nok med å leke med det nye de allerede hadde fått 🙂 

Under the mistletoe

Elsker dere, mamma og Line ♥

Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk feiring! 

I dag har jeg vært i stallen hos Queen som har blitt dårligere igjen. Så var det bare slenge på litt sminke i en fei før vi reiste til Mor og Besse i årlig familieselskap 🙂

Ha en fortsatt fin jul!  

6 kommentarer
    1. Så kjekt å få dele litt av den fineste dagen i året med deg 🙂 Flotte bilder, og nok en gang, Nydlige jenter 🙂 Trist med hesten din. Ikkje morro når noen en er glad i er sjuk. Her er julaften godt parkert, alle friske, og joggedressen på plass.. Å du Hildrande du, for ei herlig tid ❤️ Fortsatt god jul til deg og dine ❤️

    2. Heihei Stine!
      Husker du det innlegget du skrev sist vinter når det kom til brøyting og folk som klaget?
      Her har det kommet VELDIG store mengder med snø her jeg bor, og folk klager som bare høken. Alle klager på disse “udugelige” brøyerne hele tiden. Og jeg blir så ufattelig irritert.
      Kunne du delt linken til innlegget , evnt postet det på nytt? Noen folk som trenger å lese det i denne tiden tror jeg.😊
      Håper dere har en fantastisk romjul!❤️

    3. Maja: Hei 🙂 Ja, klart jeg husker det, enda mer hyggelig at du husker det 😀 Jeg skal dele innlegget igjen, hvor i landet bor du ?

      Ønsker deg en fortsatt nydelig rojul.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg