2014 I REPRISE Del 3/4

JUNI 

For en fantastisk månede dette var. Den beste av de alle, men så elsker jeg sommeren. Jeg blir rett og slett lykkelig inni meg når jeg mimrer tilbake til den fantastiske sommeren. 

BT og jeg hadde som mål å få ferdig utsiden slik at vi kunne legges oss ned og bare nyte sommeren når den inntraff. Og på 5 uker klarte vi å få huset vårt fra første bildes tilstand til de siste, nymalet med ny platting. Og til slutt nye utemøbler. 

Jentene var også på sin første sommerferie sist sommer da BT og jeg tok igjen tid med venner på slottsfjellfestivalen. Været denne helgen var rett og slett ubeskrivelig. Så varmt og nydelig. Jeg trur jeg smilte fra torsdagen startet til søndagen kom. Dette var uten tvil min beste festival hittil i livet. Kanskje fordi jeg setter mer pris på tiden med venner nå som jeg er så opptatt som mamma, kanskje fordi vi ikke var på festival året før, eller bare fordi jeg har så fantastiske mennesker rundt meg som får hver celle i meg til å smile. 

I juni var vi også i Sverige på ferie. Onkelen til BT har det kosligste feriehuset, og det er bare helt perfekt å reise ditt med småbarn.  

Sommeren 2014, må ha vært den varmeste sommeren jeg kan huske. Og varme skaper helt klart mage gode minner. Jentene ble badenymfer. BT og jeg måtte bære sengen ut etter to søvnløse netter på rad inne av varmen. Og vi ble helt nødt til å kjøpe oss et basseng slik at vi kunne ha mulighet til å kjøle oss ned i løpet av dagen. 

Måtte juli 2015 bli like bra! ♥


AUGUST 

Måneden som åpnet opp for nye muligheter. Jeg kom inn i varmen som en side2/foreldre blogger. En stor drøm jeg hadde hatt lenge gikk i oppfyllelse. Det skal sies at jeg hadde jobbet hardt i nesten ett år for å få denne muligheten, og da jeg fikk mailen hoppet jeg ut av sofaen og begynte å danse rundt i stuen ^^, 


Foto: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

August var også måneden jeg gikk amokk i låven etter gamle planker, og på kort tid gjorde jeg om hele stuen ved å ta i bruk de gamle plankene og restaurere møbler

Jeg byttet bort glassplaten i stuebordet med de gamle plankene, se innlegget HER

Jeg gjorde om hele tvbenken fra den kjedelige sorte til denne retro tvbenken med gamle planker, se HER

Jeg pusset også opp en gammel komode vi hadde stående, se innlegget HER

Og til soverommet vårt, laget jeg sengegavelen vår som jeg senere fikk mye positiv pr. for. Se innlegget HER 

Symaskinen var også fremme i august.

Jeg sydde en jumpsuit til jentene – HER

 

Og bluser til jentene – HER

Mitt meste populære innlegg i august var oppfølger-innlegget om hysteriske mødre. Les det gjerne HER


SEPTEMBER

Nok en månede som åpnet opp nye muligheter i mitt liv. Jeg blir faktisk rørt til tårer her jeg sitter å mimrer tilbake til året som har gått. Så mange muligheter og sjanser jeg har fått det året her overgår alt! Og jeg er SÅ TAKKNEMLIG! 

Jeg var hos Virre Vapp og designet min første kleskolleksjon for barn!!!! HERREGUD – hvor kult er ikke det. Jeg skriver første i håp om at det ikke er den siste^^,  For dette har vært en fanastisk spennende opplevelse. Og om litt er klærne i salg 😀 

Jeg sydde jo litt i september også, og mest fornøyd ble jeg vel med de nye kåpene til jentene. Jeg elsker de, og om jeg får mulighet til å designe et uteplagg en gang skal jeg ha med en slik kåpe, for responsen jeg fikk på jakkene løftet meg opp til skyene. Tusen takk ♥

Vi var også i barnedåpen til min søsters lille gutt, Anton. Jeg sydde et antrekk i gave …

Og tok favorittbildet mitt av jentene denne dagen! ♥ HOLY – jeg har VAKRE BARN ^^, 


Fortsettelse følger.. 

 

12 kommentarer
    1. Jeg sier bare tommel opp for mennesker som deg! Du er nydelig, og har de vakreste barna 🙂 For fantastisk kropp du har, du er virkelig et forbilde! Ønsker deg og dine et godt nyttår, og håper dette året blir like fint som 2014 🙂 klem

    2. Ja det må jeg si! Målløs jeg! Beundrer deg Stine 🙂 jeg er fast følger og du gir masse inspo også til oss i etableringsfasen som ikke har råd til alt mulig nytt interiør. Stå på! Godt nyttår 🙂

    3. Julie: Tusen takk 🙂 Så hyggelig å høre. Jeg personlig synes det er så mye mer gøy over gamle billige møbler som er pusset opp enn kun nytt designer interiør som koster en formue. Så mye mer personlig over noe selvlaget 😀 Godt nytt år.

    4. Jeg har vel uten unntak lest alle innleggene dine i 2014 men synes det er veldig koselig med disse tilbakeblikkene allikevel 😀
      Jeg er enig med både deg og de over: Du har nydelig barn, og du er jo ikke noe annet enn superwoman! 😀 😀 Satser på at 2015 blir minst like bra 😀

    5. Må bare få si at det er første gang i går jeg datt inn på bloggen din. Satt til langt ut på natten å leste, du har den mest inspirerende blogen jeg har vært inne på 🙂 Jeg har fått mange gode ideer av å se på hvor kreativ du er 🙂 Tusen takk for masse inspirasjon. Kommer definetivt til å fortsette å lese bloggen 🙂 PS: Du har to utrolig herlige barn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg