Shape your face with Eco Minerals

Reklame

God dag alle flotte og herlige mennesker. 

Til morgen i dag hadde jeg på vekkeklokken 07:00 ! Det var en stund siden sist gitt. Jeg klarte å komme meg ut av sengen og etter en halv kanne kaffe med hode begravd i regnskapet mitt klarte jeg til slutt og føle meg opplagt. Jentene tok et langt og deilig bad til morgen i dag, så jeg fant ut at jeg like gjerne kunne sminke meg for å få morgenfjeset til å se litt mer opplagt ut. 

Jeg har i julen lagt til meg en ny sminkevane. Og jeg tenke jeg kunne vise den til dere. Tidligere har jeg brukt to foundationer, en lys og en mørkere. De har jeg lagt på etter hvor jeg har ønsket å fremheve konturene av ansiktet. Nå gjør jeg det lettere for meg selv. 

De to bildene under viser før og etter bruk av mine nye favoritt produkter, eco minerals fra makestyle

Det første bildet har jeg kun en grunnfoundation på. Denne har du helt sikkert allerede på badet ditt. En foundation som passer med hudtonen din. Og kun ved å leke seg litt med farger skaper man et mye mer levende ansikt. Mørke farger smalner inn og lyse farger fremhever.

Jeg har disse tre pudderene:

ECO MINERALS WHITE LIGHT ILLUMINATE – det hvite pudderet

ECO MINERALS BLUSH DREAMTIME – Det rosa pudderet

ECO MINERALS BRONZER EXOTIC – det brune pudderet

Og Eco Minerals sminkekoset kan dere finne HER

Eco minerals produktene er kanskje mest kjent for å brukes i kinn og rundt i ansiktet. Men i dag har jeg også brukt produktene til øyeskygge. Og ved hjelp av bildene under ser dere hvordan jeg legger de, i rekkefølge og farge. Sett på en teip ved øyets ytterkant i en skrå linje mot øyebrynet. Da får du et renere og penere resultat av å legge på øyeskyggen.


Så over til ansiktet. De samme fargene brukes her. Den lyse legges under øye, på kjevebeinet og pannen, lyst fremhever. Bronzing pudderet legger du samme sted som åpningen til tenne dine er, sug kinnene inn i munn så ser du hvor. Et mørkere parti her får deg til å se smalere ut i denne dele av ansiket og fremhever ditt vakre jeg. Bruk også litt mørkt pudder ved tinningen og pannen. Til slutt litt rosa blush til kinnbeinene. 

Er det ikke gøy å se hvor stor forskjell det blir med litt farger i ansiktet? 🙂 

Makestyle har mange flere eco minerals produkter enn disse jeg har vist dere nå, så ta dere gjerne en titt inn på siden deres HER og se hele utvalget 😀 

Få 10 % rabatt på mineralproduktene ved å bruke rabattkoden  Ecominerals  Rabattkoden varer frem til 12. januar


Det er helt sikkert mange som har første jobbedag i dag etter ferien eller skoledag, så jeg vil bare ønske dere alle lykke til inn i det nye året 🙂 Grip mulighetene! 

28 kommentarer
    1. Du er så nydelig! <3 Er innom bloggen din flere ganger daglig, for å skjekke om du har lagt ut flere innlegg 😉 Denne bloggen er virkelig best! <33

    2. Hei!! Vurderer å sy en kjole (til baby). Hvor lang tid bruker du på å lage mønster og å klippe ut stoff og på å sy dem sammen, sånn ca til sammen? 3-4 timer?💖
      PS! Du er utrolig flink til å blogge og å sy!! Elsker virkelig denne bloggen, og jentene er såååå søøøte!!😍😍😱

    3. Tina: det varierer veldig på hvordan kjole jeg syr det 🙂 siste kjolen laget jeg på en time, den var enkel i tillegg til at begynner å få ganske god trening 🙂

    4. Må bare legge igjen en kommentar her etter at jeg har lest igjennom bloggen din – så utrolig flink du er!!! Så mange fine plagg du syr, så mange møbler og fine interiørtips, så mange fine bilder!! Jentene må ha verdens beste & flinkeste mamma:) ikke vanskelig å se at du “tar vare på” leserne dine, vil tro du bruker mye tid på hvert innlegg å det viser jo at du virkelig bryr deg og brenner for dette. Godt nyttår and keep up the Good work;)

    5. Hei!
      Jeg sliter med livløst og tynt hår om vinteren, så jeg lurte på om du har noen tips til sunnere hår?

    6. Heisann!! Du er så utrolig pen. Blir rent sjalu av å se på deg 🙂 elsker bloggen din,den har gitt meg så mange gode ideer. Er begynt å sy klær til tantebarnet mitt og DIY prosjektene surrer i hodet mitt hele tiden 🙂 jeg må bare spørre om en ting.. er brynene dine naturlige eller farger/tegner du på di? De er så nydelige.. har du mulighet til å legge ut et nærbilde, kanskje på instagram? 🙂 prøver å nappe mine lik dine, men det tar SÅ lang tid.. 🙁

    7. Anonym: så hyggelig å høre, men ingenting å bli sjalu over 🙂 jeg tegner brynene mine over mine egne 🙂 lang tid å nappe de? Da er du jo heldig. Jeg skulle ønske jeg hadde mer bryn så det er vel derfor jeg tegner i tillegg 🙂

    8. Så utrulig fin blogg!! Er dette pudderet godt å bruke, sjølv om ein har tørr hud? Mange pudder får huda mi til å stivne, og eg føler meg stram og ubehagleg… Så desse såg så fine ut på, håpte de va gode til min hud da, så lite info på sida. så utrulig fint med litt liv i andletet, ofte ein ser nesten livlaus ut. Nydelig e du!☺️

    9. Så hyggelig å høre ^^, Jeg kan jo ikke svare for deg desverre. Jeg synes jo produktene er gode. De er jo laget av 100% naturlige mineraler, så det i seg selv er jo veldig bra for huden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg