Virre Vapp og gjestedesigner

Nå nærmer det seg med stormskritt! Min lille produksjon nærmer seg sluttfasen.
Den startet som en blyant i min hånd mot ett ark. Et lite design ble skapt. Det lille designet måtte jeg gjøre om til et mønster, møsteret kunne jeg legge på et stoff og klippe ut. Så kunne jeg sy stoffene sammen til et lite klesplagg. Resultatet kunne vært et antrekk klart til bruk, men ikke denne gangen. Denne gangen fikk plaggene ikke annen hensikt enn å forbi en prototyp. En mal som skulle sendes til andre siden av verden, ja helt ned til Kina. Men før de kunne sendes ditt, måtte jeg med god hjelp velge ut stoffer, farger og mønster. Etter en stund kom måleskjemaene for alle størrelser tilbake. Med måling og regning, grubling og tenking ble måleskjema sendt tilbake til Kina med de presise centimeterene på hvert sted. Og på en kinesisk fabrikk, helt uten barnearbeidere, og med et godt arbeidsmiljø har mine klær blitt sydd ! Nå har prøvene kommet til Norge, og jeg kan nesten ikke vente med å se, føle og ta på kolleksjonen. Min lille kolleksjon.. 

Og alt dette takket være Lise, gründeren bak Virre Vapp! 

Jeg gleder meg til å se jentene mine i kolleksjonen min, men i dag er de pyntet med denne herlige kjolen fra Virre Vapp og er å finne på den flonk nye nettsiden VIRREVAPP.NO som dere alle burde inn å se på

Lise Arvesen bak Virre Vapp søker om dagen forhandlere over hele landet! 

Kanskje det nettopp er du som er den heldige av å kunne jobbe med salg av nydelige og enestående barnekær? Er du interessert bør du lese teksten under.  

Bli med i virrevapp.no teamet du også?

Samle venner til klesfest og i tillegg tjene litt ekstra? Vi søker deg som elsker barneklær?

For å bli med i team virrevapp.no trenger du;

  • «Passion» for barneklær og design.
  • «Guts» og vilje til å sette deg mål og nå de.
  • Bra nettverk av andre mammaer både på nett og der du bor.
  • Tilgang til bærbar Pc/nettbrett.

Vi kan tilby deg;

·         Fleksibel arbeidstid. Jobb når det passer deg. Perfekt for deg med små barn som er tidlig i seng. Utnytt kvelden med gøy jobb!

·         Provisjonsbasert lønn

·         Gode bonusplaner.

·         God opplæring og oppfølging

Din investering er kun 1500,-

Les mer på vår Facebook side virrevapp eller ta kontakt med gründer Lise Arvesen på mobil 95 75 38 68.

Vi søker forhandlere over hele landet!

Bli med da vel?

13 kommentarer
    1. Gratulerer så mye!
      Fikk min første symaskin til jul så nå kan jeg og sette meg ned å sy. Nå er jeg bare 17 og har ikke barn men tenkte å bruke oppskrift på den buksen du sydde til deg og BT, bare uten lommer for jeg er helt fersk enda.
      Du er virkelig et stort forbilde og jeg er glad på dine vegne!

    2. Kom over bloggen din idag, og nå er jeg fast følger! Tror jeg har fått en ny favoritt-blogg til og med. Har bladd igjennom nesten hele arkivet ditt, og må si jeg er imponert! Du er veldig kreativ, og blir veldig inspirert av alle diy-prosjektene dine. Elsker håndarbeid og slikt selv, og nå er jeg inspirert til å lære meg å sy! Har du pinterest-konto?
      Også har du nyyyydelige barn! Stå på videre 🙂

    3. Hellandussen så nydelige jenter💜💜. Blir helt rørt av å se de, er så spesielt og fint med tvillinger💜💙. Takk for at du deler og inspirere👍👏.

    4. Så spennende! Jeg gleder meg til å se kolleksjonen live, og kommer nok garantert til å investere i noen plagg til mine søte små 😀 Og hælledussan så skjønt bilde av snuppene dine når den ene susser den andre (klarer dessverre ikke se hvem som er hvem:-p)! Jeg smelter daglig av bildene du legger ut av de superfine jentene dine 🙂

    5. Hei Stine.
      Lurer på om du kunne lage et innlegg om forkjellige aktiviteter du gjør med jentene dine? jeg er dagmamma for ei jente på 1,5 år og har en datter på samme alder selv. Hadde vært supert med litt tips om hva du finner på med dine søte små. takk
      silje

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg