Toppen av morgenlykke!

Wiiihuu!! 
I går kom endelig kaffemaskinen min. Delvis julegave kan jeg vel kalle den. Jeg fikk nemlig to kaffemaskiner til jul, dolce gusto begge to, men det hjalp jo ikke det for det var akkurat denne modellen jeg ønsket meg ^^, Og den fikk jeg jo ikke. Det praktiske var at jeg kunne bytte inn de to andre og få drømme maskinen min. Jeg var litt i tvil på om jeg skulle bry meg noe om at det ikke var akkurat den ønska, men jeg er så glad for at jeg byttet. 

Denne er perfekt!

Jeg fikk hentet den på post i butikk i går kveld, noe som kanskje ikke var så lurt da jeg drakk masse kaffe i går før jeg skulle legge meg. Jeg var jo ikke trøtt da jeg traff hodeputa! I dag sto jeg opp kl 7 også, noe BT mente at jeg ikke kom til å klare. Haha, men helt seriøst. Jeg gledet meg så til å komme ned til kaffemaskinen min at det ikke var noe problem i det hele tatt! 😉 Små barn, store gleder? 

Men slik er det nå bare! Kaffe gjør meg glad!! 

Jeg ønsker dere en stålende dag, og sender over litt glede fra tvillingjentene <3

xgzxoejxq4

24 kommentarer

Siste innlegg