Utekos i nye dresser

I starten av denne uken var jeg Tønsberg rundt etter nye vinterdresser til jentene, desverre kom jeg hjem igjen uten å ha brukt en krone. Joda, jeg fant dresser, mange dresser, og noen var veldig fine. Problemet var at det ikke var å oppdrive to i riktig størrelse. Jeg synes alltid at det er slik, finner jeg noe fint så kan jeg banne på at det kun er en igjen i den rette størrelsen. 

Til neste helg skal vi på fjelltur, så dress var noe jeg måtte finne. 
Siden jeg ikke fant i butikk, gikk jeg inn på nett hjemme. På Miinto fant jeg ALLE dressene jeg hadde sett på i butikkene, bare at der var det salg på omtrent alt! Og jeg kunne få så mange dresser jeg ville ha. Litt nervøs for at jeg skulle få dressene i tide satte jeg opp en bestilling og betalte. Bare 3 dager senere var varene levert på posten! Hurra!!  

I dag måtte vi ut og prøvekjøre de nye uteklærne, jeg måtte ha med to nye luer også ^^, Er de ikke bare helskjønne!?

Om noen skulle lure så ble det Reima dresser og maximo luer. Dette er ikke reklame, men informasjon 🙂

Jeg håper ingen blåste helt bort i går, her som egentlig ikke Nina har satt sine sterkeste spor blåste det mer enn jeg noen gang har opplevd. Da jeg sa til BT at det var meldt vind på 19 m/s med vindkast opp mot 30 m/s trudde han ikke på meg. Helt vanvittig for oss som ikke er vandt med den vindstyrken og som bor så åpent at vi alltid har nordavind fra alle kanter 😉

Ha en fantastisk søndag ♥ Selv skal vi til mamma og feire bursdagen hennes. 

20 kommentarer
    1. Så søte – Reima er uten tvil noe av det beste til disse småttisene, vi har akkurat kjøpt Reima votter til lillemann til å ha i bhg, og det er di beste vottene vi noen gang har prøvd 😛
      Her i kr.sand har NIna virkelig latt oss få hilse på – det ristet faktisk og veggene beveget seg en periode i går kveld – det har jeg aldri opplevd før her på sørlandet! Skummelt!
      Ønsker dere en finfin søndag 😀

    2. Så utrolig vakre, blide jenter! Har lest bloggen en god stund og det er fascinerende å se hvor utrolig fort de vokser.
      Er det slik at Olivia alltid har litt mørkere farger på klæra enn Otilie? 🙂

    3. Fine dresser på fine jenter! Det er Reima Aaren? Jeg har kjøpt den samme til min lille til neste vinter, men er litt usikker på om jeg har valgt riktig størrelse. Hvilken størrelse tok du til O&O, og hvor høye er de? God fjelltur 🙂

    4. Ingrid W. Minde: tusen takk, så hyggelig 🙂 ja, det stemmer ganske bra. Er det mørke og lyse farger er Olivia mørkest. Men om det er rosa og lilla er Otilie rosa og Olivia lilla. Så om det er rosa og hvit for eks, er Olivia lysets siden Otilie da har rosa 🙂

    5. Ellen: jeg har kjøpt 92, de er store nå, så jeg håper de passer til neste år også, i hvertfall starten. Men det går ikke an å sammenligne størrelser. De er forskjellig og vokser forskjellig 🙂

    6. Hei☺. Jeg driv på det treningsprogrammet fra Jillian, nå har jeg gjort meg ferdig med dag 6, jeg har vært bevist på sundt kosthold, enda har jeg lagt på meg 2 kg😠😈😠😈 Hva tror du dette skylles? Jeg er vant med å trene 3-4 ganger i uka med mest intervaller. Er så fint å titte innom her hver dag☺. Nydelige jenter💜💜.

    7. Marit: hei, jeg er desverre ingen personlig trener så jeg har nok ingen rett til å svare deg på dette spørsmålet 🙂 hyggelig at du liker å titte innom 🙂

    8. Hei! Hva tenker du om det å kle på tvillinger like klær? Er tvilling selv og syns det er veldig interesant å se hvordan foreldre kler på tvillingene sine 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg