Ut på tur

Sent innlegg her i dag.

Olivia våknet allerede 07:15, dette hører heldigvis til sjeldenhetene, men siden dagen hennes startet så tidlig ble det ikke noen arbeidsrom på morgen. Det er svært sjeldent det er plass til noen alenetid når man har synkroniserte tvillinger, så jeg passet på å nyte øyeblikket, hun hang på meg som en klegg så valget ville uansett ikke vært noe annet. Vi var både på dossen sammen, fyret opp i peisen sammen og lade frokost sammen, så krasjet vi i sofaen med mat og kaffe under ett pledd. Det å kunne for eksempel smøre mat mens man bærer barnet sitt er for meg en liten luksus i hverdagen. Det sier seg selv at det ikke lar seg gjøre å bære to stykk samtidig som man skal klare å smøre brødskiver og bære mat etterpå. Det å bære på en mens den andre er på gulvet er heller ikke mulig da gulvjenta garantert begynner å mase om å bli bært hun også. 

Mens jeg satt og jobbet med et innlegg senere på dagen kom søstra mi, hun lurte på om vi ville være med å gå tur. Så vi pakket inn jentene og Anton til Line i vognene og tok med bikkjene på trilletur. Olivia sovnet etter veldig kort tid, ikke rart så tidlig som hun var våken. Otilie derimot skulle sitte og se hele veien. Hun sov til Olivia gikk opp og vekte henne klokken 9. 
Her ser man hvorfor det er, og har vært så viktig for meg å synkronisere jentene. Klarer man å samkjøre legging og mat, så får man et pusterom i mellom slagene. I dag har jeg derimot hatt to frokoster, og ei våken jentene hele dagen = full kjør fra morgen til kveld! 

BT skal jobbe overtid i dag også, så her er det nok å henge fingrene i! På en positiv måte selsagt 🙂 

 
Et par bilder fra turen vår 🙂 

Etter turen, koste vi oss alle inne til Line måtte reise vidre til barnehagen og hente Sol. 

Nå får jeg avslutte her. Jentene sitter foran dataen min, oppå bordet så det er vel på tide å begynne på middagen ^^, 

Ha en nydelig kveld. ♥

18 kommentarer
    1. Hei
      lurte på om det går ann å snu sittestillinga slik barna er mot deg når en triller? Eller er det kun med bagdelen?

    2. Cathrine Narum: ja, veldig godt altså. Men det tok ikke mer enn en og en halvt time før hun maset etter tie og krabbet opp til rommet for å finne henne ^^,

    3. Elin: så hyggelig, velkommen skal du være 🙂 vet du, den jakka er hestejakka mi, jeg spurte mamma om hun kunne se om hun fant en varm stalljakke fordi de skulle på Ullared, så denne jakka er fra hesteavdelingen på Ullared^^,

    4. Hei! Er det en TFK joggstert twist du har i vong? Hvordan synes du den er? Vi er usikre på vogn valg og liker alt av erfaringer

    5. marie: Singelvogna av denne versjonen heter det ja, men vi har jo tvillingversjonen, og den heter: TFK twinner twist dou. Jeg elsker vogna vår, jeg vet ikke om du skal ha tvillinger eller ikke. Dette var den riktige tvillingvogna for oss, utvalget er jo ikke like stort som hos singelvogner. Eneste jeg er missfonøyd med er glidlåsløsning for å heve og senge ryggen. Du kan lese mer om vogna ved å søke den opp i søkefeltet (dataversjon, ikke mobilversjon av bloggen)

    6. 07.15 er da vel ikke tidlig på små barn??? Gud, så heldig du er om det er vanlig at de sover lenger!!!!!!:) sover de da hele natten? De er nydelige!!!!

    7. Åh herre, stå opp 07 når de våkner tidlig – jeg håper virkelig dere vet hvor heldige dere er;) hehe! 07 her er å sove veldig veldig lenge:p
      Skjønner godt at det var lurt å samkjøre dem:) Kan jeg få spørre når jentene begynte med en lur på dagen istedet for to?

    8. Cecilie: hehe! Jeg er oppe 7 hver dag selv om jentene står opp 9-10! Elsker morgentimene 😉
      Hmm, si det, jeg klarer ikke helt å huske hvor gamle de var faktisk. :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg