Idé-inspo for nye plagg

En liten sniktitt på hvordan syprosjekter som er i sikte tiden fremover ^^, 

I går var jeg som jeg skrev innom stoff og stil. Der fikk jeg plukket ut litt stoffer. Dagen før satt jeg og tegnet noen skisser til ideer. Kanskje du ser noe du liker? 

Jeg skal i hvertfall forsøke meg på litt nye gutteplagg, siden gutteplaggene mine ikke kom med i kolleksjonen, kan jeg kanskje lage noen fremgangsmåter til dere slik at dere kan sy litt selv 🙂 

Jeg er bare akkurat innom, for nå skal jeg avgårde å handle mat med Stine (beste venninne), vi skal snart vende nesen mot fjellet.

Ha en nydelig fredag, og GOD HELG

19 kommentarer
    1. Så mye fint stoff!! 😀 Og ikke minst fine skisser! Gleder meg til å se fortsettelsen! 😀
      Ha en super helg på fjellet, og kos dere masse! 😀 Vår Olivia skal til bestemor mens jeg og AP skal på kjærestetur til Budapest 🙂 🙂

    2. Gleder meg til gutteantrekkene! 🙂 På tegningen så syns jeg det antrekket i midten, med selene, så veldig fint ut. Alt ser jo bra ut da, men hvis jeg skal trekke frem bare et. Har faktisk planer om å prøve å tegne noe sånt selv. Har aldri tegnet noe selv før, så det kan jo bli spennende 😛

    3. Vettu hva? Jeg kommenterte på bloggen din at du har inspirert meg til å tegne og sy barneklær, og tror du ikke at de kjolene du har tegna øverst til høyre omtrent er prikk lik det jeg har tegna! Så moro =)
      Veld spent på hva du skal sy av det blå glitrestoffet =)

    4. Jaaa til gutteklær:D da kan jeg sy eget antrekk til lillegutt som kommer i juli Siden jeg ikke fikk kjøpt ditt som fødselsantrekk:)

    5. Hei Stine,
      Du har noen flotte ideer til nye plagg, gleder meg til å se resultatet 🙂
      Kunne du laget en 17.mai~inspirert kjole?
      Jeg har allerede begynt å tenke på det,hahaha;-)

    6. Anonym: Tusen takk 😀 hmm, jentene har bunad til 17.mai, men det er jo ikke så vanskelig å lage den 17.mai inspirert. Det er jo faktisk bare å leke seg med Norges farger 😀

    7. Kjempefine skisser! Ser ut som at det kan bli noen nydelige plagg ut av disse idèene til slutt:) Men, vær så snill, ikke skriv “hvordan syprosjekter”. Det er feil, ser helt feil ut og hører ikke hjemme i en voksen og oppegående kvinnes blogg!! Med tanke på hvor mange lesere du har og at dette faktisk er jobben din, så brude du vel vite bedre:) Mener ikke å være krass, men jeg gremmes av voksne folk som ikke kan bruke riktige spørreord.. Det skal jo være hvilke syprosjekter! Hilsen barneskolelærern 🙂

    8. plagg med dette snittet har jeg savnet veldig! vet at P.O.P. hadde et slikt plagg i fjor, tror det ble raskt utsolgt. http://www.guttelus.no/babyklaer-til-gutt-fra-0-2-ar-pa-nett/sommerklaer-til-baby/lilleba-barneklaer-og-babyklaer-pa-nett-sommerdrakt-i-bambus-adrian-ridder.html
      det har på en måte veldig lik passform som noe av det du har laget til jentene, bare med mindre jentete detaljer. veldig praktisk plagg!
      ellers er jo sparkebukse en sikker vinner. jeg har foretrukket de uten fot, med knepping i skrittet. knelapper gjør de mer guttete.
      bestefarstrøyer er også en sikker vinner hos oss. gjerne med lapper på albuene. slike lapper kan gjøre et gutteplagg veldig mye mer interessant (som sløyfe på jenteplaggene).
      Som mamma til to gutter har jeg fortsatt til gode å bruke en vest med knapper foran. veldig søtt, men lite praktisk….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg