Date med “Makestyle”

Reklame

Noen som kjenner seg igjen i at det er litt ekstra gøy å fikse hår og sminke rett etter et frisørbesøk? 
Kl 7 i dag, da jeg sto opp gikk jeg rett inn på badet for å leke meg med håret mitt. En ting jeg likte veldig godt med den lyse ombreen jeg hadde var å lage oppsatser som viste effetene av det lyse mot det mørke. Samme kan jeg gjøre nå 😀

Man kan på mange måter si jeg hadde en date med Makestyle til morgen i dag! Produktene deres har begynt å fylle seg opp, og snart har de tatt over alt det gamle.  Bølgene i håret har jeg laget med MAST vol.2

Jeg viste dere tidligere eco minerals pudder produktene mine, innlegget finner dere HER – jeg har tre pudder som jeg daglig bruker når jeg legger makeup. Et bronzingpudder, et high-lighter-pudder og et blush-pudder. Pudderene gjør det enkelt å forme ansiktet, i tillegg synes jeg det er et stort pluss at de er er laget av 100 % rene mineraler. Dette gir meg en renere hud med mindre akne og en tørrere t-sone.

I dag tenkte jeg at jeg kunne vise tre andre produkter fra Eco Minerals serien

Eco Mineral Mascara: er en maskara som er laget av rene naturprodukter. Dette gjør at den er veldig mild, jeg fikk hele maskaren inn på det ene øyet med et uhell, og selv ikke da lagde den svie. Så dette er en maskara som passer for alle, selv de med sensitive øyne. Maskaran gir et veldig naturlig resultat, men kan også legges slik at man får fyldigere vipper ved å la den tørke og påføre en gang til.  

Eco Mineral Concealer light: (kommer også i fargen medium) er også laget av 100% naturlige mineraler. En concealer er en av mine beste venner når det kommer til makeup. Denne påføres på mørkere områder, mørke ringer under øynene, en litt rød nese, eller på urenheter. Den inneholder blant annet jojobaolje og sheasmør som gir den en veldig myk og glatt konsistens. Det er nesten som den smelter inn i huden samtidig som den har en god dekkevne. 

Eco Minaral Hi Light Creme: en perfekt hi light krem som gir et lite løft ved å smøre på litt rett under øyebrynet, på kinnbeinet og over leppen. Hi lighten inneholder litt skimmer som gjør at man får fremhevet disse trekkene i ansiktet. 

Les gjerne mer om produktene under utvidet info. Der kan dere se hvor gode disse produktene er, at det ikke er noen skumle gjemte ingredienser, at de er dyrevennlige og inneholder solfaktor. 

Se alle Eco Minerals produktene HER

10% rabatt i en uke om du bruker rabattkoden Ecominerals 

Ha en fin dag, alle sammen. Her laver snøen ned, og det er så hvitt og pent ute 😀

44 kommentarer

Siste innlegg