Fotoshoot

I går var vi som dere sikkert allerede har lest hos hovedkontoret til Miinto.no. Der skulle vi fotografere kleskolleksjonen min, Virre Vapp by Stine Skoli. Søsteren min med begge barna var også med, så Sol kunne vise frem den turkise kjolen i størrelse 3 år. 

Jentene sov hele veien inn til Oslo, 1 t og 15 minutters tur, noe jeg hadde håpet på slik at de ikke skulle være trøtte og sutrete da vi kom frem. Jentene er i den alderen nå at de er veldig sjenerte for fremmede så da vi kom opp til lokalene, klistret de seg på meg og gjemte ansiktene inn mot kroppen min. De har jo vært i fotostudiet mange ganger før, men denne gangen var det noe så skummelt som to menn bak kameraene! Haha. Heldigvis brukte de ikke mer en to minutter på å forstå at ingen var skumle. 
Og alle tre jentene var helt utrolige, vi satte på litt musikk og de hadde dansekokurranse foran kamera. De løp, hoppet og lo – ikke at jeg var noe bedre, for er det en ting som motiverer barna er det at en selv leker litt gal. Det viktigste for meg er at en fotoseanse skal være morsom og positiv.

Her er det bare noen bilder “behind the scenes” fra i går. Og jeg gleder meg STORT til å motta bildene fra shooten. Det er jo ikke bare bare å få tre ansikter til å ikke lage grimase eller blunke på samme tid. ^^, 

I dag ventet vi besøk fra kusinen min og sønnen, men da de var kommet halvveis ringte hun og sa hun ikke turte å kjøre lenger da noe galt skjedde med bilen på veien. Jentene og jeg var allerede i full sving med bollebakst, så her har det blitt en kosedag utenom det vanlige selv om vi ikke fikk besøk. ^^, 

Jeg har også sydd en ny kjole^^, Olivia insisterte på å få den på seg, så her kommer et lite snikbilde. Det er som dere sikkert forstår den blå kjolen med blomster på. Kjole og sovesveis, jentenes favoritt look 😉 

Ha en fin dag <3 

21 kommentarer

Siste innlegg