Tipp, topp

Hvorfor ikke sitte på baderomsgulvet å blogge litt? Begge snuppene kom løpene til meg, dro i klærne og sa “bade, bade”. Og med et snev av dårlig samvittighet fra morgendagen ble det bading så vann og såpe spruter her. Godt badekaret er i dusjkabinettet slik glassdørene kan lukkes og forhindre vann OVER ALT ^^,

I dag har jeg hatt alt for stor trang til å rydde og vaske hus. Få vekk smitte og få det fint rundt meg slik at jeg kan slappe av. Men selv om jeg får det for meg at det trengs litt rydding, betyr ikke det at jentene føler det samme. Så jeg har vært “kjedelig mamma” i dag, og jeg har blitt skikkelig irritert av mas og sutring. Uff. Stakkar små, de kan jo ikke noe for at jeg begynner å rydde og vaske med en kropp som knapt har fått i seg næring på 36 timer.

Jentene synes også det begynner å bli barnselig med daglur, men i dag hadde jeg et stort behov for få litt pusterom. Så kl 12 pakket jeg inn jentene i utetøy og gikk tur med Tyra som leder. Jeg trengte litt frisk luft også, og etter en tur ute i det fine været og en time hvor jeg kunne rydde og vaske mens jentene sov var  dagens kur for å komme ovenpå igjen. 

En ting jeg bare ikke skjønner meg på er hvordan jentene slipper unna omgangsyken? I jula hadde BT sin runde, og nå jeg. Jentene flyr rundt som gale med godt humør. Trudde det var de som var mest utsatt jeg da.. Er nemlig ikke bare meg som har vært dårlig heller, det er 4 andre i familien som også har hatt omgangsyken samtidig som meg og vi var alle sammen i helgen. Ikke at jeg klager, for gud å glad jeg er for at de er friske. Krysser finger og banker i bordet for at smitten ikke tar dem i løpet av et par dager nå. 

Heldigvis er tegning en stor favoritt her, så da fikk jeg vasket over gulvene


Deilig med en lur på skinnende rent gulv ^^, 
 

Nå skal jeg se om jeg får kommet meg i gang med fortsettelsen av historien min til dere 🙂 

 

10 kommentarer
    1. Det er nok mye gode bakterier i hunden som gjør at de ikke blir syke! 🙂 husdyr er toppen av beskyttelse mot sykdommer.. Og hesten din.. Helt supert! Har hund selv og er overbevist om at det er derfor dattera mi ikke er syk.. 🙂 flott blogg Stine! Elsker sy oppskriftene dine.. Er igang med kjole nr 3 etter litt prøving og feiling 😉

    2. Så bra du er frisk igjen, Stine!! Om dere er hjemme, så bare si ifra om dere vil ha en kveldsvisitt av oss i morgen 🙂 God helg, hvertfall.

    3. Lena: Synes det er veldig søtt at du skriver melding til meg her, Lena ^^, Hihi.. Vi vil gjerne ha besøk, sender deg melding, i tilfelle du ikke er innom bloggus igjen før i morgen <3

    4. Randi: Ja, det trur jeg også 🙂 Litt bakterier hver dag gir et godt og rustet imunforsvar.
      Så gøy å høre at du har begynt å sy, litt feilie høre med når man begynner med noe nytt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg