Otilie-jumpsuit

Først å fremst! Herlighet og tusen takk og .. Ja, jeg har faktisk ikke ord! I går la jeg ut bilder av gangen som er under oppussing, og jeg blir helt slått ut av all den fantastiske tilbakemeldingen jeg har fått! Snakk og fine mennesker der ute. Jeg blir rørt, jeg smiler bredt og jeg ler og svever. Jeg forstår jo ikke helt at dere kan mene jeg har vært såå flink, men ordene varmer så mye og all jobben bak blir jo bare en lek. Dere sier jeg inspirerer og motiverer, og der kan jeg fortelle dere at dere gjør akkurat det samme for meg. Det å få så mye god tilbakemelding på et prosjekt får meg til å ønske å gjøre mer og mer og mer. Desverre har jeg snart ikke flere rom igjen i huset og ta av! Haha.. Neida, det er alltid noe man kan gjøre. 

I dag har dagen flydd i fra meg. Jeg sto opp 7, ok, halv 8 var jeg ute av sengen. Jeg tok en dusj og fikset meg, så våknet jentene og vi spiste frokost. Så fikk jentene et bad mens jeg ordnet håret. Etter det turet vi til fotografvennen vår Kamilla Weiglin som driver Barnas Bilder. Vi hadde flere temaer til dagens shoot, så det blir spennende å se på de nye bildene, jentene var ikke helt klar for foto i dag for Kamilla har alt for mye spennende i studio, som biler til å sitte i, baller og bamser. Da er det ikke lett og forstå at det ikke er ball-lek som står på lista til de voksene.  

Men her er et av bildene jeg fikk tilsendt akkurat ♥

Snakk om å være nydelige ^^, Otilie til venstre og Olivia til høyre – i ført Otilie-jumpsuiten. Fikk alle fargene tilsendt til jentene av plaggene mine i går! Wihuu, så nå kommer dere nok til å se mye av kolleksjonen fremover. 

Jeg skal også se hvor fort jeg klarer å lage neste syinnlegg nå, det står høyt på prioriteringslisten 😀 
 

Ha en fin fin kveld 😀

15 kommentarer

Siste innlegg