Lyst på en brus? Prøv heller Farris & Juice

REKLAME

Når man er ute på farten er det alltid kjekt med en drikkeflaske med kork. Jeg er alt for dårlig til å drikke vann, det finnes så mye annet som smaker så mye bedre, vann for min del hører trening til. Men jeg elsker vann med litt kulsyre, da blir det plutselig så mye mer forfriskende og delikat. Til frokost er jeg et juice-menneske, jeg  ha juice til frokost. Kommer jeg til kjøleskapet om morgen og juciekartongen er tom blir jeg oppriktig skuffet. Juice er rett og slett digg, og en ypperlig måte å få i seg frukt. 

Her må jeg jo bare si at Farris har gjort et godt valg, de har slått sammen to gode drikker til enda en smaksopplevelse. 

Jeg elsker også brus, og drikker alt for mye av det, men jeg innser hvor dumt det er å kjøpe en brus når det finnes så mye annet godt på markedet, som også er lagt sunnere. Dette er speiselt noe jeg tenker på for barna mine sin del, om mammaen og pappaen drikker brus til en hver tid smitter det lett over på barna. Brus synes jeg er noe som skal høre helgen til.
Så har du lyst på en brus? Prøv heller Farris & Juice. Har du smakt?

<a href="/” target=”_blank”>

Min personlig favoritt er Farris & Juice Eple. Den er så frisk og god, selv jentene elsker den til tross for at de synes kulsyre er litt merkelig å få i munnen. Farris & Juice kan jeg drikke med god samvittighet og er sunnere enn mange drikker på markedet. 
Farris & Juice er en forfriskende drikk av lett boblende mineralvann fra Farriskilden med 50% fruktjuice. Denne drikken er ren og naturlig, uten tilsatt sukker eller kunstige tilsetningsstoffer slik at du kan nyte god smak med god samvittighet. 

Drikken passer fint når man er på farten, men det har også kommet i 1,2 liters flasker som er perfekte å dele til en middag i hjemmet.  

Trilletur i Oslo by, jentene koser seg i dun og ull, så da er det helt innafor at mora kan kose seg med en Farris & juice. For en ting som er helt sikkert, å trille på en tvillingvogn er rene treningsøken. 

Har dere sett reklamen til Farris & Juice – Så slipper du å velge? 

Jeg synes den reklamen er så søt, jeg kan kjenne igjen både meg selv og gode venner i den ubesluttsomheten og tenketiden man bruker på å velge mellom enkle ting.

Følg Farris og Juice på facebook HER 
Eller Farris Norge på facebook HER

 

18 kommentarer
    1. Hehe syns det er så komisk når mange av bloggene jeg leser reklamere for samme produkt;p kan jeg spørre om hva dere får for å reklamere for denne drikken? Penger? Gratis Farris?;p Blir bare så nysgjerrig;) trenger ikke å svare altså.

    2. Hege: det er fordi merkene har kampanjer og da søker de reklame flere steder samtidig 🙂 det er kronesbetalt, du kan se det på den måten at reklame er det som gjør at vi kan blogge, på lik linje som reklame finansierer tvkanaler osv. Håper det er et godt nok svar 🙂

    3. Du har så mange fine skjerf. Kunne du kanskje tenke deg å lage ett innlegg om hvordan du knyter der rundt halsen? Selv har jeg også noen skjerf, men surrer de bare rundt halsen, ser ut som du gjør det litt anderledes 🙂

    4. Hei Stine! Håper du får en nydelig helg. Det er så kos å følge bloggen og jentene dine.
      Bruker de fortsatt 0-6mmd smokker? Det Gjør også lillemor her på 1,5 år.. Hehe
      Klem herfra <3

    5. Ser faktisk ikke at det står Reklame jeg heller, men ser i kildekoden at du har det inne, men det står som “blank”.. Merkelig.. :S

    6. Dette skal jeg prøve, elsker både brus og juice, så en miks vil nok være veldig god 🙂 Ønsker deg en fin lørdagskveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg