Hjemmesydd skjørt med blonder

Typisk for meg er at jeg har perioder der jeg får hekta på enkelte ting. Akkurat nå har jeg helt sydilla igjen. Så det gjenspeiler seg her på bloggen 🙂

Jentene har et blått skjørt som de har fått fra tanten sin, disse skjørtene er kjøpt i USA, og hver gang jeg viser bilde med skjørtet på lurer flere på hvor det er i fra. Siden jeg ikke får vært stort til hjelp på det spørsmålet fant jeg ut at jeg hadde lyst til å sy noen like. Skjørtene begynner uansett å bli for små, så da passer det noen nye. Dette skjørtet ersydd i en størrelse større enn de vi har fra før av også er de litt lengre. Men jeg synes de ble veldig koselige, og derfor tenkte jeg å spørre om dere ønsker fremgangsmåte på dette? 🙂 

Vakre Olivia viser frem 

Så hva synes dere? Vil dere ha mønster og fremgang? 

Ha en stålende lørdag. Her har dagen bestått av sying og ski på tv 😀 

 

44 kommentarer

Siste innlegg