Gang innredning

Da har jeg startet å tenke innredning oppe i gangen. Planen er av vi skal ha et par stoler der og en TV slik at det går ann å sitte der om en av oss for eksempel har besøk. Nå er det slik at om jeg har besøk av noen jentener så må vi sitte i stuen og skravle og da blir det fort kjipt for BT. Og omvendt hvis han har besøk. Derfor har vi lyst til å ha muligheten til å kunne sitte oppe også. Jeg tenker også at det kan bli en koselig lesekrok for meg som studerer. Hvis jeg vil lese på kvelden blir det vaskelig å kosentrere seg nede om BT er hjemme og ser på tv. Og ligger jeg i sengen og leser sovner jeg bare ^^, 

Stolene er bestemt, men jeg har ikke fått de hjem enda. I går handlet jeg to lamper jeg falt pladask for, men jeg ble veldig usikker på lampeskjerm-valget. Derfor tok jeg med en av hver hjem for å se hvordan de passet inn med fargene og lyset her. 

Nå har jeg vel egentlig bestemt meg, sammen med BT, men jeg har lyst til å høre hva dere synes ^^, 

Plasten er ikke tatt av siden jeg skal bytte den ene 🙂 Hvilken farge likte du best? 

Gleder meg veldig til å få alt på plass nå, skal faktisk ta en tur til montér nu. Jeg har et aldri så kult DIY prosjekt i tankene, så jeg håper bare at det er gjennomførbart 😀 

 

62 kommentarer

Siste innlegg