Nostalgisk buksedress NYTT DESIGN

God formiddag kjære dere på andre siden av skjermen 🙂 

Jeg gjorde slik jeg sa i går, onsdag har jeg nemlig fri fra stallen så da har jeg plutselig VELDIG lang kveld når jentene er i seng kl 19. Jeg fant derfor frem symaskinene mine og sydde en ny versjon av den nostalgiske buksedressen min. Dette plagget er uten konkurranse mitt favoritt antrekk til jentene. Jeg elsker snittet på den, den får et elegant preg når den sitter inntil brystet, og med det vide buksestykke gir den barna maksimal bevegelighet, noe som er viktig for meg med (t)villinger i hus 😉 I tillegg er også dette et plagg jeg ikke har sett lignende av i noen butikker og det gjør vel buksedressen ekstra spesiell for meg. Når jentene har på seg en slik så vet folk rundt gjerne hvem som er opphaveren. Jeg føler liksom at den har blitt mitt kjennetegn. 

Det virker jo også på salgsstatistikken fra Virre Vapp by Stine Skoli at den nostalgiske buksedressen har falt i god smak hos flere enn meg, derfor ønsker jeg å ha med denne til høstens kolleksjon også. I høstlige farger og muligens nytt design. 

I det nye designet ønsket jeg å ha med en liten arm og krage. Slik ble resultatet av første prøve 🙂

Så ja, til spørsmålet; 

Er dette designet høstens nyhet? Eller liker dere bedre den gamle uten krage og arm? 

Ha en fantastisk dag. Her venter pensumet på meg 🙂  

119 kommentarer

Siste innlegg