Spring is in the air

 I dag våknet hele gjenen opp halv 9 til strålende solskinn, etter en bedre frokost reiste jeg til plantasjen alene (haha, det er noe magisk over å kunne gjøre noe alene) Jeg brukte over gjennomsnittet lang tid (og penger) på besøket, men det er ikke så mye som gjør meg lykkligere til sins enn friske blomster. 

Og best av alt, plante om ute når våren har kommet! Vi har vært ute i omtrent HELE dag, så nå sitter jeg som en slakt i sofaen. 

Jeg postet et bilde på IG da jeg var på plantasjen i dag, og ser at flere har “full” vinter enda. Sikkert litt kjedelig å se bildene mine fra dagen, men men, vi får krysse fingrene for at solen tiner opp hele landet snart 🙂 

Nå kan påsken bare komme ♥

Jeg flyttet også de gamle blomster-(potet)kassene ned til innkjørselen vår, så her kommer det til å bli en koselig hjemkomst fremover mot sommeren og i sommer ^^, 

Håper flere har kost seg ute i det nydelig vårværet i dag 🙂 

Ha en fortsatt god helg ♥

8 kommentarer

Siste innlegg