Planlegging

En rolig morgen på meg og jentene i dag <3 Nå leker jentene med hverandre og jeg sitter å planlegger innlegg fremover. 
Hvis dere har noen ønsker, så er det bare å komme med dem i dag 🙂

Jeg skal lage fotoinnlegg i dag, det snakket jeg jo om tidligere, men så rakk jeg ikke og etterpå har det vært litt mye annet på agendaen. Så i dag er dagen! 😀
Jeg skal også vaske hus og bil før BT kommer hjem fra jobb. I kveld får vi besøk av broren til BT og forloveden, de kommer på litt grilling før vi reiser til et vennepar vi er bedt til, mens de blir igjen og passer snuppene.

Her er det med andre ord fullt tidsskjema i dag, så jeg får sette i gang 😀


Foto: Kamilla Weiglin / Barnas Bilder

Deler et påskestemningsbilde fra i fjord ^^, Tiden går såå fort, se så små jentene er her 😀

13 kommentarer

Siste innlegg