PåskeLykke

Det hviler noe magisk over påsken, jeg vet ikke om det er jeg som ikke kan huske en påske med dårlig vær eller om det faktisk er slik at det alltid er et fantastisk påskevær. Ingen unntak i år. For en uke siden lå det 50 cm med snø rundt huset, i dag er det kun noen snøflekker igjen etter de store brøytekantene som var langt høyere enn 50 cm. 

Både i går og i dag har vi vært ute hele dagen, frem til familiemiddag på ettermiddagen. Og i går laget BT og jeg sandkasse til jentene. Det er jo klart at de må ha det, snuppene var med til det var tid for daglur, og da de våknet igjen var sandkassa ferdig. Gjett om de ble fornøyde da 🙂 

Åh, det er gøy å glede barna sine med noe så enkelt men allikevel noe de kommer til å få så stoor glede av! 

Så, hva er det egentlig dere gjør denne påsken?? 🙂

14 kommentarer
    1. Vi har en avslappende hjemme påske I år, for gubben har vakt hele påsken. Men vi koser oss masse fordet. Vi har lagt ferdig takpanel og lister i spisestua og i går var vi hos foreldrene til gubben på kaffebesøk. I dag har vi hatt besøk av min lillesøster med mann og barna dems. Vi har grillet pølser og spist kanelboller i sola. I morgen skal vesla på overnatting hos farmor og farfar og vi får plutselig barnefri som vi ikke har regnet med. Så da blir det en veldig rolig kveld hjemme med kjærestetid og middag. Jeg setter så pris på rolige dager med familien og at vi har mulighet til å sove litt lenger uten vekkerklokka og spise sene frokoster med lys på bordet,nystekte rundstykker og godt pålegg! Vi har også vært veldig heldig med været,og da klager jeg ikke! Ønsker deg og dine en fortsatt god påske! Jentene deres er virkelig nydelige!

    2. Så flott 🙂 Anbefaler å få laget et lokk som kan settes over sandkassen når den ikke er i bruk, da bla. katter liker å gjøre fra seg i sandkasser!
      God påske til dere!

    3. Tonje Akershus: så deilig! Ja, man merker godt forskjell på ferie og hverdag selv om man er hjemme.
      Ønsker dere en fantastisk alenekveld i morgen 🙂
      Kos dere påsken ut!

    4. Vi feirer påske Med det viktigste, påskebudskap. Påske forsamling. 🙂 åsså jobb, sån e d Med turnusjobb. :/

    5. åå savner nesten litt å sitte i sandkassa dagen lang og bli is kald i rumpa nå jeg 😀 får så mange fine minner når jeg ser det

    6. Lykken er en sandkasse 😀 herlig!! der får de mange fine stunder!
      Her er det avslapping, hundekos og sykkelturer i påsken..
      Litt jobbing imorgen da, etterfult av familiemiddag – så vi nyyyyter bare alle dager med påskesol!

    7. Så fin 🙂 Den ser helt lik ut som vår! AP (samboer) lagde den til Olivia i fjor, og hun elsker den 🙂 Jeg synes de hjemmelagde både blir finere og mer solide enn de butikkjøpte 🙂
      Ha en fortsatt fin påske 🙂 PS: Enig i det du sier om været!

    8. Jeg husker fortsatt den store gleden da pappa bygget en sandkasse til meg som liten, så dette blir nok fantastisk i lang tid fremover for jentene deres 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg