Søm til meg selv :D

Jeg kom meg opp av sofaen til slutt i går! Haha, men ikke før klokka var blitt 22:00, og da fant jeg ut at jeg ville prøve å sy en topp til meg selv av noen stoffer jeg kjøpte på stoff og stil denne uka. Så jeg satte i gang med å tegne opp mønster til hvordan jeg hadde sett for meg toppen. Siden jeg aldri har sydd en slik topp før, teipet jeg sammen alle delene og prøvde på. 

Jeg kan love at det ikke er særlig enkelt prøve papirklær, så BT måtte være til assistanse. ^^, 

Jeg har også funnet ut at silke overlate jeg til profesjonelle fremover! Toppen er sydd av ren silke og blondestoff. Det er nesten umulig og klippe ut mønster av silke så jeg prøvde og feilet så mange ganger at jeg kl 2 fant ut at jeg ble nødt til å legge arbeidet fra meg og sove litt. Men da hadde jeg i hvert fall funnet ut hvordan jeg skulle få til å lage ringen rundt halsen. 

Og i dag ble den endelig ferdig 😀 Til tross for mye plundring i går kveld, er jeg veldig fornøyd med resultatet. Jeg skal vise den på, men ikke akkurat nå som jeg ser ut som en trøtt og sliten mamma 😉

Noen her som syr mye til seg selv? Kjenner dette er et litt nytt tema for meg 😀 Men også veldig gøy! 

31 kommentarer

Siste innlegg