Nå kommer oppskriften !!

Dere husker vel denne toppen? 

I går bestemte jeg meg for å sy en til ^^, Grunnen til det er fordi jeg har fått spørsmål om jeg kan dele møster og oppskrift på voksenplagg også, og da jeg lagde denne over spurte flere om jeg kunne dele oppskriften. 

Så i går kveld/dag-tidig har jeg sydd en ny topp med det samme mønsteret. Slik at jeg kunne ta steg for steg bilder underveis. 
Denne toppen har jeg laget av det samme stoffet som jeg sydde bukser av til jentene her om dagen (se innlegget HER) og med blonder bak slik som det første toppen.  

Så dette var bare en liten teaser til syinnlegget som kommer i kveld 🙂 

Jeg håper det er noen som ønsker seg oppskrift og som tar utfordringen med å sy en topp til seg selv her?? 😀 

 

Følg speiltvillingene på facebook

47 kommentarer

Siste innlegg