Nytt til kjøkken

Aaah! Endelig!! 

Da mamma flyttet fikk vi arve kjøkkenbordet og stolene. Dette var i langt bedre stand enn det vi hadde fra før av, så vi takket høffelig ja. Jeg hadde store planer om å pusse det opp. Endre det grønnmalte til hvitt og pusse ned platene og olje på nytt. Problemet var bare at jeg ikke ble helt fornøyd med spisemøblene. Bordet ble for stort, og stolene gikk ikke inntil bordet på grunn av hvordan beina til bordet var. Med andre ord tok dette alt for stor plass på det lille kjøkkenet vårt. 

Jeg har i lang tid nå vist hvordan jeg ønsket å ha kjøkkenet, og i går fikk jeg endelig inn siste rest, og klart ikke annet enn å begynne å skru sammen møbler til tross for at jeg egentlig ikke hadde tid til det. 

Jeg er ikke helt ferdig enda. Det kommer til å komme noen flere endringer, ny gardin er på vei, men siden alt i dette huset er fra “før i tiden”, må vi bestille siden vinduet ikke har standar størrelse. 

Den beste følelsen er å kjøpe noe man har ønsket seg lenge 😀

Og hvis dere lurte på hvordan det så ut før, så var det slik: 

Stolene fikk jeg malt, men bordet ble aldri tatt 😛 

22 kommentarer

Siste innlegg