Rabatt på kolleksjonen min :D HIPP HIPP HURRA!!

// Inneholder reklame //

Det å kunne nyte dager ute med mindre og mindre klær er helt fantastisk. Favorittplagget til begge mine to små, er kjole. De bli helt tussete om jeg finner frem kjoler, de hopper rundt og synger “sjoli, sjoli, sjoli” 
Så det er ikke rent sjelden jentene i dette hus har på seg kjole selv om det bare er en helt vanlig hverdag, og nå som vi ikke trenger å pakke inn jentene i ytterdresser kan de også ha på seg “sjoli” ute ^^,  

Dere kjenner vel igjen kjolene, de er fra kolleksjonen min, og en av grunnene til at jeg elsker denne kjolen er at den kan brukes til så mange anledninger. Jeg synes de passer like godt til fest som til hverdag. Man kan enkelt endre på tilbehøret rundt for å få den til å passe anledningen 🙂 Kjolen er også utrolig behagelig å ha på ^^, 

Nå kommer vi til en tid hvor jentene kommer til å bo i kjolene sine, det er jeg sikker på. Varmere dager og mye sol har i hvert fall jeg ført opp på planen, og jeg gleder meg til jentene kan fly rundt ute, kun iført denne lette og behagelige sommerkjolen. 

Og vet dere, jeg har et KANONTILBUD til dere: 

FRA I DAG OG TIL OG MED ONSDAG KAN DERE FÅ KJOLENE FOR KUN 299,- OG SLENGER DU MED RABATTKODEN: STINE – FÅR DERE OGSÅ GRATIS FRAKT!! 

Trykk HER for å komme rett inn til godbitene mine. Det er også avslag på hårbåndene og kysene, den hvite kysen er jo perfekt til 17.mai om barnet skal gå i bunad eller et annet antrekk 🙂 

♥ Se på denne fantastiske blomsterbuketten da ♥

Det er jo snart 17. Mai, kanskje er det flere som skulle hatt en ny kjole til prisessa si eller et nytt antrekk til prinsen sin. Rabattkoden: STINE – gir fri frakt på hele butikken til Virre Vapp, så nå er det bre å granske siden og plukke ut favoritter 🙂 

Kanskje har dere et søskenpar, bror og jentene. Da kan jeg friste dere med at Virre Vapp har en matchende skjorte til min klassiske linkjole i marineblått. Skjørtet er sydd i samme stoff som denne råfine skjorten, som nå også er på tilbud til 299,-


Ha en fantastisk dag <3

22 kommentarer
    1. Åhh… dåner av bildene 💜 hvor er de søte ponchoene fra? Hadde vært perfekt til min lillemor. Ha en strålende søndag!

    2. Vil bare si at du har en kjempe bra blogg! Er inne og leser hver dag. Nydelige jenter du har 🙂

    3. Ååå så skjønt! Skulle ønske jeg hadde en prinsesse eller to og kle opp i de klærene. Det var jo bare super søtt! Jeg får håpe på en jente når tiden er inne for familie. Stå på videre!! Og ha en nydelig søndag.

    4. Åhhh jeg elsker klærne du syr og skulle ønske jeg var like tallentfull som deg. Den marineblå kjolen var jo bare nydelig, men jeg lurer litt på størrelsene. Ser det går i dobbel størrelse. Mi bruker nå 92/98, men må jo enten velge mellom 86/92 og 98/104. Blir så usikker da på hvordan de faktisk er i størrelsen. Har du noen råd der?

    5. Hei Stine ☺️ Hvilken str bruker du på kjolene til rutene dine? Jenta mi er samme alder og jeg lurer på om jeg skal velge 86/92 eller 98/104. Redd den blir for stor og den andre fort for liten😞

    6. Linn Hansen Faleta: kjolene er ganske vide faktisk, også er jo kjole enkelt med tanke på størrelse, for de blir ikke for store eller små andre steder enn rundt brystet. Og der er den romslig. Jumpsuiten er litt smalere 🙂

    7. Så utrolig skjønne de var i kjolene og ponchoene <3 <3
      Kjøpte en slik kjole da kolleksjonen kom ut i 98/104, som jeg tenkte hun skal begynne å bruke til vinteren/ neste vår 🙂

    8. Hei 🙂 Nydelige klær og nydelige jenter! Ser det du skriver ang størrelser over her. Lurer på om jeg skal intestere i en jumpsuit til ei som fyller 2 år nå tidlig på sommeren. Bruker 92 i vanlige klær. Tror du 98/104 ville blitt alt for stort? Da tenker jeg at hun også kunne brukt den med genser under utover høsten/vinteren 🙂 Takk for at du inspirerer – for det gjør du virkelig! Ha en super dag, selv om det regner!

    9. Hei! Jeg fikk akkurat den rosa kjolen i posten til mine tvillingjenter. De er helt nydelige! Gleder meg til å bruke dem framover 🙂

    10. Linn Hansen Faleta: Hei 🙂 Ja, det vet jeg. Koden Stine gir normalt 30,- avslag på frakten, det var et ekstra tilbud fra søndag til onsdagen som var. Nå er den tilbake til 30,- i avslag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg