Ommøblering av barnerommet

Denne dagen startet som vanlig klokken 7, for min del. Jeg hadde bedt BT om å vekke meg da han skulle dra på jobbtur. For som jeg nevnte i går så har jeg litt mye å gjøre om dagen, så da gjelder det å stå opp om morgen så jeg får maks timer ut av døgnet ^^, 

Etter frokost hadde jeg en rydderunde i huset, og da jeg ryddet rommet til jentene fant jeg ut at jeg ville gjøre noen forandringer der ^^, Jentene var helt i ekstase hver gang jeg flyttet rundt på møbler, som om alt ble nytt ved å flytte litt på saker og ting.  

Nå er det også lenge siden prinsesserommet har vist seg på bloggen. Så her er noen nye bilder fra hvordan rommet ser ut nå 🙂 

Om noen legger merke til det, så har ikke Olivia på seg pyjamasen på vrangen fordi jeg er så trøtt at jeg ikke ser forskjell på rette og vrang, det er hun selv som tok av seg pysjen og kledde den på igjen i senga si da hun la seg i går ^^, Små raringer. 

Nå er det vel kanskje på tide å komme seg ut av pysjen for oss tre. Jeg ble ferdig med å sy en fane for en barnehage i dag morges, men må ut etter litt tilbehør til fanestangen. Det blir også en tur innom stoff og stil, og jeg har noen gode ideer til litt barnesøm som ikke er klær. Det blir spennende. Får riktlig nok se når jeg får tid til å sy ^^, 

Ses senere i dag, med en liten konkurranse fra kleskolleksjonen min, det håper jeg dere setter pris på 😀

10 kommentarer
    1. Det er så koselig, elsker at der er to av alt 😀 to dukkevogner, to dukkesenger. Selvsagt siden det er tvillingjenter, men likevel koselig å se 🙂

    2. Så fint det ble 🙂 Alltid koselig med forandringer 🙂 Haha, min Olivia elsker også å være med å rydde og sortere noe. Det er jo noe uten om det vanlige som skjer, og det er jo superspennende ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg