Syrin..

Så velduftene pryder du mitt hjem i disse dager ♥

Jeg trur den største gleden med å ha en syrin så stort som et tre ute i hagen er at jeg kan plukke med meg de fantastiske blomstene og sette de inn. De trives ikke så veldig lenge innendørs, men de gir altså den beste aromaen til hjemme. Lukten er like fantastisk som den er vakker og dekorerende.

Blomsterpikene ♥

Kjolene som jentene har på seg har jeg sydd selv, og du finner oppskrift og mønster HER


1.juni! Kan dere tro det? Jeg ble egentlig veldig skuffet over værvarselen som meldte 14 grader og blåsbortvind. “Det skal jo være sommer” sa jeg høyt til meg selv. Men det er ikke stort å få gjort med vært annet enn å krysse fingrene for at det blir bedre snart. 

Jentene og jeg tok en spontan lunsjdate med kusinen min da hun sende en snap om at hun var i nærområdet. Spontane planer er kanskje de beste planene, så får det heller bli en del kveldsjobbing på meg i dag. Det beste med å være selvstendig næringsdrivende må være nettopp denne muligheten til å styre dagen som jeg vil.  

1.juni betyr en ting til – EN MÅNED TIL SYDENTUR 😀 

 

20 kommentarer
    1. De er så fotogene dine søte små. Åsså så velvillige å bli fotografert. Når jeg prøver med mine er alltid den ene uklar fordi de kan ikke stå rolig😄😄😄 å du Stine de kjolene er så utrolig flott!! Å DU lærte meg å sy disse så mine to har også sånne. Vi får sååååå mange komplimanger når jentene har kjolene på😃😃

    2. Hege Anita Nilsen: Ja, de er ikke så vanskelig å få tatt bilder av 🙂 Med litt tøys og tull bak kamera kommer blikk og smil frem, det er som er vanskelig er å få blinkskuddet der begge ser i kamare og smiler samtidig uten å blunke for eksempel 😉
      Så gøy å høre 😀 Kjolene er jo så deilig! Må sy noen flere 😀

    3. JA du kan klage over 14 grader. Her idag er her 7 grader i Ålesund, og jeg tror faktisk det sluddet isted. Regnet i alle fall sidelengs. Makan til sommer! 😛

    4. Så herlig! De dufter bare helt nydelig! Har samme tre på utsiden, og plukket inn noen herligheter for et par dager siden 😀 Må nok ut igjen straks, for ja, ikke lenge de koser seg inne ;)For noen vakre skapninger av blomsterpiker du har <3 Ha en fin kveld!

    5. såå fine jenter, helt oppslukt ned i blomsten. kjenner faktisk lukten bare av å se på de bildene! 🙂 det høres ut som dere har en flott sommerstart, her i bergen har vi hatt regn og 5/6 varmegrader med iskald vind! tror vi går rett på oktober jeg :/ uvant å kle barna i tykk ull i juni måned 🙂

    6. Amalie: Ja, de er litt av noen blomsterpiker 🙂 Uff. Huff og gru sier bare jeg. I morgen kommer uværet hitt og jeg trur jeg skal hente inn ved i kveld :S

    7. Så mange fine bilder! Vi har også mange syriner, hele 6 trær og 1 stor “busktre” Ca. like mange hvite og lilla. Her har det vært så himla surt og kaldt, og det har regnet i omtrent 1 mnd nå, så syrinene er bare halvveis sprunget ut. Krysser fingrene for sol snart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg