Noen timer senere..

Hver gang jeg bare får fingeren ut til å starte med noe, blir jeg like overrasket over hvor raskt det hele ble ferdig, og jeg stiller meg spørsmålet: Hvorfor har jeg ikke gjort dette tidligere? 

Allerede klokken 10 i dag sendte jeg bilde til BT om at gulvet i gangen var ferdig lagt. Vi rakk akkurat å starte i går kveld, men vi var ikke klare med å legge gulv før klokken var passert elve, så da ble det ikke mange platene før vi ga oss. Da jeg våknet kl 7, satte jeg i gang og på tre timer var det ferdig. 

Nå gjennstår listing, men vi bestemte oss for å kjøpe noen nye fremfor å sette på de gamle slitte, så da tar det litt lengre tid. Enn så lenge, en sniktitt på gangen:

Nå skal jeg gjøre litt nettsøk for å finne på en god løsning til innredning. 

Kos dere med første skikkelige sommerdag, vi ses igjen senere. 

 

31 kommentarer
    1. Handywoman! Dette var sykt fint! Jeg blir jo bare kjempeinspirert til å ta tak i ting hjemme selv. Jeg hadde hatt lyst å legge nytt gulv på kjøkkenet, men der har vi ujevne fliser så litt usikker på hvoran man isåfall skal gå frem. Du er flink!

    2. Vi har samme gulv som dere har i gangen, bare at vi har det i loftstuen😀 jeg liker veldig godt bloggen din.

    3. Wow, altså dette har jeg tenkt til å si til deg mange ganger: FY SØREN så flink du er til slike prosjekter. Jeg er sikker på at du er mye mer handy enn mange mange mannfolk der ut. Du snekrer stativer og legger gulver som den største selvfølge og alltid med nydelig resultat:)

    4. Du ble kanskje overrasket over hvor fort det gikk, men ikke jeg! Hehe, etter å ha fulgt bloggen din en stund er det absolutt ikke et sjokk at du gjorde dette i en fei. Du er en reeeser på alt!!
      Btw; vet ikke helt hva jeg syns om den nye fronten på overskriftene.. Ble fryktelig vanskelig å lese hva som står :-/

    5. hærremin du Stine altså😱 du er bare heeeerelt rå!!! Jeg har gjort det før å gjør det igjen. Jeg rett å slett tar av meg hatten for deg/dere. Alt du bare får gjort i en fei, åsså blir det jo så bra. Du e bare dyktig👍🏼😃😃

    6. For en forskjell 🙂 Det blir super fint 🙂 Gleder meg til å se det ferdige resultatet 🙂

    7. du er helt råååå!!! Sitter å ser på gulvet mitt i ganger…hmmmm,kan ikke jeg være like flink som deg!!!!😝

    8. Du er jammen driftig og god til å fullføre prosjekter! Jeg er nok en typisk i gangsetter, og alt for slurvete! God på riving da:-)

    9. Beundrer deg!! Du er jammen meg dyktig!! Og så så flott du har fått det inn mot trappen, trenger vel ikkje lister der! Liker virkelig å lese bloggen din, ærlig, intressant, masse nyttige tips, rørende og inspirerende. Ønsker deg en flott dag – her skinner endelig sola i dag 😀😀

    10. Katarina: Så hyggelig å høre 😀 Hmm, ja da er det nok litt mer jobb som skal til og jeg trur ikke jeg er den rette til å fortelle deg hva, men stikk innom din nærmeste montér eller en annen type slik forretning og spør der. De er ofte veldig flinke til å komme med løsninger 🙂

    11. Ane: ^^, Tusen tusen takk! Det var litt morsomt i går, for da gikk “sinna snekker’n” i bakgrunnen mens jeg listet gangen. BT spiste en sen middag da han hadde jobbet overtid, så sier jeg: “tenk om sinnasnekkeren hadde sett lagarbeidet vårt” Han lo og svarte “ja, du jobber og jeg spiser” Men heldigvis er han veldig flink til å hjelpe til når jeg trenger, og sammen får vi jammen meg til det vi vil 😀

    12. Sandra: hehehe. Så utrolig hyggelig å høre.
      Hmm, jeg har ikke endret på fronen, hvordan ser det ut for deg. Jeg har blokkbokstaver hos meg som er veldig greie å lese 🙂

    13. Hege Anita Nilsen: Åh<3 Herlighet, jeg blir så rørt! Tusen tusen takk! Senere i dag kommer hele gangen på bloggen, nå har det blitt så fint der!! 😀

    14. Anette: Tusen takk 😀 Ikke bare tenk, gjør noe 🙂 1500,- betalte jeg for nytt gulv til hele gangen, om det er verdt det? JA 😀 Hvordan man gjør det forskjellige er bare å google 🙂 Filmer ligger ute av det meste

    15. Ida: Tusen takk 😀 Nei, ved trappen blir det ikke listning, bare veggene, men de synes ikke på bildet 🙂
      Så hyggelig å høre <3
      En nydelig dag til deg også!

    16. Hege: Det er et pergo laminatgulv, grå eik, heter den, men jeg lurer på om det er på vei til å gå ut. For jeg måtte plukke rester fra to forskjellige butikker, ville ha akkurat denne siden jeg hadde en pakke liggende fra veggen i andre etasje 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg