Gang Ferdig!

I hvert fall nesten. Jeg har litt småplukk igjen, litt sparkling over spirkerhull og litt maling her og der. Som dere kanskje legger merke til har jeg begynt å male håndtaket på rekkverket til trappa, men jeg måtte ha en ny pensel før jeg kunne fortsette så da er det litt halvferdig der. 

Det gøyeste med å ta mye bilder er når jeg kan gå tilbake og finne bilder fra hvordan det var før. Woho.. Her har det skjedd ett og annet! 

Som dere ser har jeg gjort mye før jeg endret gulvet. Det første jeg gjorde var å få endret trappa, og så malten jeg vegger og dører. Med andre ord har vi siden starten pusset opp litt etter litt, vi har tatt et prosjekt av gangen og vi har pusset opp etter lommeboka og lysten.

Nå får dere se den enorme forandringen som har skjedd med kun få enkle steg. Jeg har større planer for rommet, og har bestilt noe gøy som dere skal få se litt senere. Nå har jeg kun byttet gulvet, men det tryllet jo om rommet! Jo, ja, også har jeg byttet ut listene med nye.  

Jeg har handlet inn litt nytt interiør også, hyllene, skapet ved siden av trappa og skoskapet kjøpte jeg på Skeidar. Gangteppene kjøpte jeg faktisk på montér, for det var der jeg fant akkurat hva jeg lette etter. 

Dobbelt opp 


Detaljer 

Mine første sko

Syrin fra hagen 

Sommerskoene er fremme 

 

Følg speiltvillingene på facebook –  

27 kommentarer

Siste innlegg