Når sommeren kommer…

Blir livet automatisk godt å leve 😀 

Alt blir kos, maten blir bedre, kveldene lengre, latter sitter løsere og stemningen er god! Denne helgen her må være/bli blant en av de bedre. I går hadde vi middagsgjester, med reker og vin til “langt på natt” (ja, så er vi småbarnsforeldre, og synes kl to er riktig så sent), og i dag har vi koset oss med flere gode venner. Jeg trur ikke jeg har hørt jentene komme med en lei tone før vi kom hjem og de var slitene som aldri før. 

Livet bare smiiiler, og selv om jeg nå har jobbet så svetten har rent og hodet har vridd seg i måleskjemaer og mail, så føles alt bare helt perfekt! Jeg har hatt en hel dag sammen med de tre menneskene som betyr mest i hele verden, og jeg har i tillegg hatt en helg med gode venner, og i morgen venter nok en utedag med grilling og barnelek. 


Gøy for barna? Dan og BT koser seg i hvert fall like mye som barn på en vippe 😀 

Håper det er flere som koser seg denne nydelige helgen <3 

Nå venter Dronninga på meg, så jeg får gå å stelle litt med jenta <3

9 kommentarer

Siste innlegg