Reparer huden fra innsiden

// Annonse  // 

Jeg er en av de mange som ikke har en hud glatt som silke, faktisk så har jeg slitt med akne fra jeg var 13 år og gjør det den dag i dag. Derfor har jeg alltid brukt mye sminke, prøvd utallige forskjellige rensemidler og kremer for huden min, både reseptbelagt og ikke. Nå er jeg 24 år og føler på ingen måte at huden min har blitt noe bedre. Jeg har store porer og akne i ansikt og på rygg. Jeg er såå leei! 

Derfor har jeg nå begynt med noe nytt, og med en ny tro på at dette kanskje kan bidra til å gi med en bedre hud. Grunnen til at jeg har fått tilbake troen er kanskje fordi denne serien jobber på en måte jeg har stor tro på. Altså innen i fra og ut. 

Jeg trur at kremer og salver kan hjelpe til en viss grad, med jeg ser det litt på denne måten: du kan legge en kald klut i pannen om du har vondt i hodet, den lindrer litt, men det er ikke før du får smertestillende inn i kroppen at hodepinen blir borte. Jeg ser jo mønsteret i min hud også, har jeg spist mye godis en helg eller drukket alkohol så blir huden min ti ganger verre i etter kant. Altså er det kanskje innen i fra vi må jobbe for å klare å løse et hvilket som helst problem. 

 

Så med meg på tur har jeg Skin Repair. Skin Repair er basert på en unik sammensetnig av ingredienser som bidrar til å opprettholde normal hud. Blant annet kollagen som er et protein som utgjør den primære støttestrukturen i huden. I tillegg er det blant annet  C-vitamin, A-vitamin, Zink, granateple med mer. 
Skin Repair er fremstilt av Lab Pharma, Norge, Oslo. 

Jeg har startet på min første pakke, hver pakke holder til en måned, med 60 tabletter hvor du skal ta to om dagen. Skin Repair skal brukes over tid, og resultatet skal være synlig etter tre måneder, og jo lengre du benytter produktet, jo bedre vil det fungere. Dette er et produkt som fungerer, lover forskerene på området. Så jeg gleder meg til veien videre og jeg kommer så klart til å holde dere oppdatert! 😀 

Ønsker du å teste ut Skin Repair som et kosttilskudd finner du det HER 

Ha en nydelig kveld! 

41 kommentarer
    1. Hei!
      Så spennende. Lurer på om det virker, da tror jeg at jeg må prøve det!
      Så lurer jeg på om innlegget er sponset, for i så fall har du glemt å skrive det…
      Håper dere nyter resten av ferien!!

    2. Jeg liker bloggen din veldig godt 🙂 Jeg har aldri lagt igjen en kommentar på en blogg før, men jeg har et forslag/ønske til et innlegg. Jeg har lagt merke til at du har nevnt at du har visuel migrene/migrene med aura. Jeg har det samme selv, og syntes det hadde vært interessant om du skrev et innlegg om din erfaring med migrenen med aura, hvordan du oppdaget at du hadde det, hvordan det påvirker hverdagen din, generell info osv. Bare et forslag, men jeg kjenner ingen andre som har det, så det hadde vært interessant å høre om noen andres erfaringer:)

    3. Jeg er så enig med deg på dette området.
      Jeg har selvprøvd alt av salver og gud vet ikke hva mot akne siden jeg var 12 år og jeg har også leita etter noe slikt som kan jobbe innenfra og ut 🙂
      Tusen takk for at du deler! Har allerede bestilt en pakke og er spent på om dette kan hjelpe utover høsten 😀

    4. Hei 🙂 Dettte så interesant ut 🙂
      Vil bare minne deg på og merke innlegget som reklame eller annonse, ikke for og være prippen. Men vet at det er mye styr rundt det og siden jeg liker bloggen din så godt vil jeg bare si fra 🙂 Fortsatt fin ferie til dere 🙂

    5. Skyll alltid ryggen etter at fu har skylt ut alt av håret. Rester fra såpe, balsam og andre produkter du bruker i håret hjelper ikke på kvisene 🙂
      Jeg skal bestille produktet så fort jeg får lønn! 🙂

    6. Alexandra Lillebø: jeg kommer med oppdatering 🙂 jeg håper virkelig det gjør det 😀 og tuusen takk for påminneren, det var rett og slett en glemsel fra min side, og det skal ikke skje!
      Tusen takk 🙂

    7. husk at noen ganger kan kosttlskudd faktisk skape acne også……krysser fingre for at dette fungerer for deg:D
      Vanskelig hud er et herk!!!

    8. Har alltid slitt me kviser og uren hud! Etter kostholdsendring og at jeg sluttet å drikke brus har jeg sjelden en eneste kvise 😀 god følelse!!!!

    9. Så flott at du har funnet noe som kanskje kan hjelpe på huden din.
      Jeg er helt enig i hva du skriver om å jobbe innenfra og ut.
      Du har også kanskje hørt om forever living sine produkter basert på økologisk dyrket aloe vera.
      Etter at jeg begynnte å drikke aloe vera fast har både huden min,håret mitt og neglene mine blitt finere og sterkere. Det er fantastisk da men finner noe som er så bra og hvor man ikkeminst merker hvor bra det er! Hvor godt det funker for kropp innvendig og utvendig : -) Så det er også et tips fra meg. Sjekk ut produktene derifra om du ikke alt har gjort det 🙂
      hvis du ønsker kan du gå inn i nettbutikken min å se alt av produkter; myaloevera.no/siljealoeverashop
      Håper dere har det flott i Syden! 🙂

    10. Spennende, håper det fungerer 🙂 Er på desperat jakt etter en “kur” som ikke er antibiotika eller rouccatane…

    11. Hei 🙂 jeg slet også veldig med huden fra ungdomsårene, helt til at jeg gikk på en lang kur med roacutan, og den dag i dag, 8år senere er jeg fortsatt kvitt alle plagene. Beste investeringen jeg har gjort for huden min. Bare et tips 🙂 🙂 kos dere videre på ferie 🙂

    12. Hei, veldig fin blogg – fin mamma og flotte jenter du har.
      Må bare si -Vær forsiktig med alt innen helsekost – innenfra ut behandling, skeptisk. I 2010 fikk jeg selv Akkutt leversvikt etter bruk av helsekost, var dog ett annet produkt. Var veldig syk måtte nesten ha levertransplantasjon og må fortsatt til sjekk på Ullevål hver 6mnd. Fått to nydelige barn siden dette og graviditetene har hjulpet leveren min å til å bli ‘frisk’. Så vil advare deg som person og mamma, men også at du anbefaler dette videre er skummelt ift at man kan bli syk. Man vet aldri, men hadde ikke tatt sjansen til å reklamere for ett produkt som ikke er testet ut av legemideltilsynet. Beklager!
      God sommer,
      Mvh
      Christin Michelle Rode

    13. Blir litt bekymret når du ikke oppdaterer bloggen. Men om du bare har tatt litt pause for å nyte ferien, så skjønner jeg deg godt. Man må få lov til å ha litt ferie også når man først har dratt til syden:)

    14. Lillemeg. Dette produktet inneholder kollagen, som reduserer og forhindrer dannelsen rynker. Det er ikke noe du enkelt kan få i deg fra kosten.

    15. Vil klart anbefale deg ame pure sin faceroller! Jeg har ikke hatt kviser siden første gang jeg brukte den, og den fjerner også akne ar 🙂

    16. Min forlovede var plaget med akne fra han var 12-13 år til han var rundt 19-20 år, han hadde sett et program på tv (vet ikke helt hva slags program) hvor de rådet til å ikke drikke melk. Høres rart ut, for melk er jo så bra for oss, men på mirakuløst vis har så og si alt forsvunnet! Får utslag innimellom når han drikker alkohol f.eks, men huden hans har aldri vært så fin som nå! 🙂

    17. Et ønske/forslag: Hei, jeg kan jo fortelle deg litt her: Jeg startet å få migrene i tennårene, omtrent på samme tid som mensturasjonen startet. Og migrenen hadde hormonell sammenheng. Første gangen jeg fikk migrene trudde jeg faktisk at jeg skulle dø, så jeg lå med hodet i fanget på mamma og skrek at jeg var døden nær. Det var ikke så vanskelig å oppdage det med andre ord. Denne hodepinen kom jo stadig igjen og igjen så den var lett gjennkjennelig. Det utarter seg på denne måten: jeg mister synsfelter, altså er det “hull” som mangler når jeg ser, typsik kjennetegn for min del er å se noen i ansiktet: om jeg bare klarer å se et øye vet jeg at migrenen er på vein. Synet er dårlig i omtrent en halv time, og etter en halvtime så går det dårlige synet gradvis over til en heftig hodepine. Hodepinen varer alt i fra 3 til 8 timer om gangen og litt ettersom hvor sterke smerter jeg har hatt, så er det vanlig at jeg kaster opp rett før jeg blir bedre.
      Migrenen min påvirker ikke hverdagen min i noen spesiell grad for jeg har det kanskje bare et par ganger i året. 🙂 Jeg har fremdeles ikke funnen noen medisiner jeg synes hjelper meg veldig. 🙂

    18. Caroline: Så deilig at han fant noe som kunne hjelpe. Kuttet han all melk? Eller bare ren drikkemelk, for jeg drikker svært skjeldens melk, men er veldig glad i andre melkeprodukter dog.

    19. Ser at en annen også har tipset om det, men jeg sier det igjen, drikk Aloe Vera Gel fra forever living 🙂 Den har både effekt på huden, magen, og samtidig bygger en god kostvane 🙂 Sjekk ut nettbutikken min: myaloevera.no/tinasforeverlivingshop eller facebooksiden min: Forever Living – Tina Olsvold 🙂

    20. Hei. Min tanke er at kviser (å veldig mange andre plager) er hormonelt betinget. Har mange gode råd å tips:) ps fin blogg:)

    21. Hei!
      Hvilke forskere referer du til?
      Har søkt litt etter om de faktisk har forsket på om dette fungerer, men finner ingenting.

    22. Hei! Ønsker på en oppdatering om tablettene virket, vurdere å kjøpe sånn selv. Men vil først høre om andres erfaringe

    23. Hei, tar du begge tablettene på samtidig eller deler du opp?
      Tar du morgen eller kveld eller begge deler..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg