Farvel for nå!

Kontrasten var stor fra å reise fra en skyfri himmel med 31 grader i skyggen til å komme hjem til Norges regntunge dag og 12 grader! Allikevel er det alltid godt å komme hjem etter å ha vært på ferie, men jeg skal ikke legge skjul på at jeg gjerne kunne vært i noen dager til. 
Reisedagen gikk utrolig bra, vi pustet lettet ut da vi satte oss i bilen på vei hjem fra gardemoen, for selv om jentene var snille som lam hele turen er det ganske stressende å reise med fire kofferter, fire håndbagasjer, to vogner og to barn, når man bare er to voksene til å bære og frakte alt sammen. 

Siden flere har lurt på litt bilder fra rommet kommer det her. Jeg tok lite bilder av hotellet, for der var vi kun to ganger, og det var ved innskjekking og utskjekking. Vi bodde i Villaene dere ser bilder av under. Vi hadde rom i første etasje, jeg trur nok topprommene er hakket lekrere med høyden under taket og de fine vinduene som slipper inn mye lys, men med to toåringer og vogner var jeg veldig glad for at vi hadde rom nede. 

Bildet over viser bassengen som lå tre meter på uten av inngangen til rommet vårt. 

Her er Villaene vi bodde i. Kjempe behagelig plass, så stille og rolig, og alltid ledige plasser å ligge på selv om vi la oss ned kl 11 på formiddagen. 

Fra baksiden av rommen vårt hadde vi en liten veranda med utsikt ut mot hotellet og Villaene som lå mot hotellet. 

Det første rommet vi kom inn i var dette soverommet med to enkeltsenger, bilde under vises fra dørinngangen, og viser gangen med veldig god skapplass og til venstre i gangen ligger badet. 

Badet var ikke veldig stort, men det holdt i massevis. Kjempe god dusj og med badekar i tillegg var det lettvindt å få vasket både jentene og meg selv samtidig. På innsiden av treveggen med glassdøren var det en privat sauna, men den fikk vi aldri testet ut 😀 

Vidre innover i rommet, kom vi til soverommet med dobbeltseng, og veranda ut mot hotellets side. Jentene og jeg sov her, vi hadde fått en reiseseng til jentene, så jeg la ei jente i den og sov med hun andre i senga. 

Det var veldig behagelig å ha rommet på denne måten, for jentene la seg rundt 21 hver kveld, og da kunne vi sitte i rommet med enkeltsenger, eller ute. Baren til Villaene lå rett over svømmebassenget slik at vi hadde innsyn til rommet, og med babycall kunne vi ta oss et glass vin med god samvittighet! Helt fantastisk! 

Hotellet ligger rett ved stranden, men har en motorvei i mellom hotell og strand, denne er så godt skjermet at man knapt merker noe til det, og denne fine undergangen fører alle trygt til stranda. 

Opplevelsen av plassen var veldig veldig bra! Alle var utrolig imøtekommende og hyggelige, super god service, bra mat og et veldig renslig sted. Hvis jeg skal finne noe negativt å si, så var det ganske støyfullt fra stranden om kveldene, det var store strandfester, og musikken bar rett inn til hotellet og rommene. Vi hadde også en litt ekkel opplevelse nede ved stranden en formiddag vi spiste lunsj. Da ble det slosskamp mellom to menn, som endte med vakter og sykepleiere, men der var vi nok på rett plass til feil tid. 

Vi sparte MANGE tusen kroner på å bestille rom fra Hotellets hjemmeside.

13 kommentarer
    1. Hei. Har kjøpt ull fra januar ull på rull. Skal sy body til babyen min til vinteren og lurte på om ikke du kan lage et innlegg om hvordan du gjorde det? 😀

    2. Hei Stine! Super blogg du har 🙂 bestandig like spennende og febgende innlegg!
      Lurer bare på hvor de fine badedraktene til jentene er kjøpt?
      Hilsen Dina

    3. Hei! Jeg får ikke opp romtype når jeg prøver å bestille fra hotellets hjemmeside! Kommer kun opp dobbeltrom, gjorde det det når du og bestilte? Har vært på dette hotellet før, og hvis man får det billigere ved å bestille fra hjemmesiden dems så gjør vi heller det 😀

    4. Hei, så hyggelig at dere har hatt det det fint. Utrolig fine bilder, Stine. Har fulgt hele reisen deres i Tyrkia, og burde sikkert kommentert litt mer. Det er kanskje dumt å kommentere det, for du har sikkert tenkt det selv, men gjør det likevel. Når vi har reist til Syden med våre gutter. 2 barn og 2 voksne, så har vi pakket i 2
      store kofferter, og selvom hver koffert har blitt litt over 20 kg, så
      betaler man ikke overlast når man egentlig skulle sendt 4 koli.
      Jeg pleier å ta med akkurat med klær, og tøy som kombineres i
      lag hvis behov, samt litt vaskepulver, så vasker jeg litt for hånd
      om det blir helt krise. Hvor mye man tar med inn på flyet pleier
      jeg å se an litt. Kan jeg så har jeg færre håndbagasje også, men
      det er jo greit å ha med litt på flyet. Leker, spill, mat, bleier o.l,
      men kanskje trenger ikke man selv like mye på flyet, og kan ta
      drikkeflaska o.l i deres sekk? Det er også litt mindre da å holde styr på. Så fort å bli robbet, gjenglemt ting når det blir så masse. Mye slit blir det også. Du er ei fornuftig jente så du finner nok bedre løsninger til neste tur. Kanskje det da blir tur med mannen?

    5. Mamma: Hei 🙂 Jeg har sydd to bodyer i mitt liv, for de synes jeg egentlig er like greit å kjøpe. Men jeg brukte bare en annen body som mal og klipte ut like stoffdeler. Det er mulig stoff og stil har møster på body, du kan sjekke det ut 🙂

    6. jeanett: Nei, vi hadde alle valgene, kanskje det har noe med datoen din å gjøre? At det er fullt? for jeg ser at jeg kan gå inn på alle rommene nå hvis jeg ikke har satt noen dato. 🙂

    7. Hei! Dette var kjempe fint 🙂 Pene å bruke ble dere også! Leste at dere tok taxi til hotellet, hvordan var dette? og hvor langt/hvor mye kostet det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg