Gråte litt på innsiden..

I går forsvant kamareaet mitt på slottsfjellfestivalen.. Buhuhu.. Og siden jeg var klein på morgen i går så orket jeg ikke laste over bildene fra fredagen, så nå mangeler jeg stemningbilder fra to dager på fjellet. Det er så trist!

For uten om det så er jeg støl i smilemuskler, magemuskler og bein, så har helgen allikevel vært sykt bra. I går blåste det hatter og høy der oppe og hele toppen ble stengt av på grunn av vind, det føltes ikke ut som vi var midtsommers lengre da, men pingvineffekten da alle samlet seg om scenene ga varme utenpå og inni. 

Nå gleder jeg meg helt utrolig mye til å se igjen jentene <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg