Livet!

Jeg våknet av barnelatter i dag tidlig, ikke den velkjente latteren fra mine barn, men en guttelatter og en pikelatter til de vi er på fjellet med. Jeg lå å tenkte på hvor nydelig den lyden var før jeg turslet ut på badet og stelte meg. Klokken var 9 så det var på tide å stå opp. 

Jeg traktet kaffe til oss alle og ventet, ikke bare ventet jeg, jeg gledet meg til de første lydene fra barnerommet til jentene startet. Og kvart på ti begynte skravlingen fra rommet. 

Jeg løp opp trappen og inn døren, to smil så store som såå møtte meg og vi var alle klare for å starte dagen. 

Det er så mye man kan gjøre, mye man kan oppleve i livet. Alikevel føler jeg at den best opplevelsen skjer hver dag jeg ser mine barn lykkelige. De er hva som gir meg meningen med livet, det er de som vise hvor mye kjærlighet som finnes på jorden.

 Jeg elsker deg og deg! 

 

10 kommentarer
    1. fint skrevet og veldig enig! også et spørsmål ut av det blå vet du laget mye babymaten selv. jeg har kyllingfilet, hvordan ville du laget det? og hvilket tilbehør? til en på 6 mnd, og går det foresten ant å mose kyllingen?
      håper på svar. elsker bloggen din. du er en mamma som stråler 🙂

    2. veronica: Så hyggelig av deg 🙂 Jeg laget all man med damper fra philips Avent, men du kan nok koke kyllingen eller steke den på lav varme slik at du ikke får skorper på den og så kjøre den med stavmikser slik at barnet ditt kan spise det 🙂 Gulrøtter og søtpotet fungerer fint sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg