Details HøstKolleksjon

Noen av dere fikk kanskje med dere at jeg fikk høstkolleksjonen i posten i går. Det er desverre slik at ikke alt ble helt som vi hadde håpet. Guttemodellen uteblir antagelig, for stoffene vi hadde valgt var utgått, og reservene ga et helt feil inntrykk. Jumpsuiten er som tidligere min favoritt, og med høstens lille vri er de helt magiske. Fargene som ble stemt frem av dere er helt fantastisk lekre, og jeg kan nesten ikke vente med å få prøvd de på jentene for å se hvordan de er på. 

I dag var planen å få gjort det ene og det andre, men BT har ligget med omgangssyken, så jeg rømte huset med jentene så han skulle få slappe av og vi prøvde å unngå og bli smittet. 

Nå har jeg strøket plagg etter plagg og her er en liten smakebit for i morgen, hvor jeg får tatt bilder i et bedre lys enn jeg hadde nå i kveld. 

Noen som gleder seg til de kommer i butikk? Det er ikke så lenge til det nå!! 

11 kommentarer
    1. Nei, går guttemodlene ut .. Nei, eg som hadde som hadde gleda meg sann 🙁 Har ein gutt sjølv og mine 5 tantebarn er gutter <3 ... Men veldig fine jentekle, hadde eg bare hatt nokon å kjøpe dei til 🙂

    2. Så dumt 🙁 Hadde gledet meg til å kjøpe til sønnen min. Håper dere klarer og ordne det. Hadde nokk blitt veldig populær!

    3. Så synd at guttemodellen uteblir! =/ Har selv jente, så for min del blir det forhåpentligvis en hel del shopping likevel! Dette ser kjempefint ut, gleder meg til enda flere bilder – og ikke minst til det blir mulig å gå til innkjøp!

    4. Hadde gledet meg sånn til å få handle til guttene mine! Utrolig kjedelig at guttekolleksjonen utgår nå igjen! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg