Høstkolleksjon rett rundt hjørnet!


– Om jeg har fått et nytt favorittbilde av jentene? Ja, helt klart – 

Etter noe som føles som en hel evighet er endelig tiden inne for at høstkolleksjonen blir sluppet. Det skjer ikke i dag, men til SØNDAGEN!! Og det er jo ikke lenge til, så jeg må fortelle litt om kolleksjonen i dag. 

Det har seg nemlig slik at Lise bak VirreVapp og jeg skal prøve noe helt nytt. Det var flere av størrelsene i den forrige kolleksjonen som var utsolgt allerede dagen etter lansering i våres, og det vil vi IKKE at skal skje igjen, samtidig kunne vi se at færre varer ble solgt i de minste størrelsene. Derfor prøver vi denne gangen noe nytt, som dere skal få lov til å være med på. Når lanseringen av kolleksjonen skjer nå til søndag så vil alle få mulighet til å forhåndstille varer. Det betyr at det blir en litt lengre ventetid på plaggene, men på samme tid betyr det at alle og en som ønsker et plagg fra kolleksjonen får det, i rett størrelse og i ønsket farge. 

Det vil da være mulig å bestille fra søndag 16.august klokken 12:00 til 30.august. Det vil også være mulig å bestille etter dette, men fordelene blir mindre. For bestiller du de varene du ønsker deg i august får du følgende med på kjøpet: 

Med rabattkoden: Stine (som blir lagt ut på søndagen) får du hele 20 % avslag på kjøpet (gjelder også for VirreVapp sin kolleksjon). Bestiller du i august får du i tillegg med en matchende gave til verdi av 149,- 

Alle vil motta plaggende innen 15. november, så husk at du må tenke litt frem i størrelse om du bestiller til et lite barn som vokser raskt 🙂 Betalingen skjer enten med kort som trekkes samtidig som forhåndsbestillingen eller med Klarna faktura (+49,-). Velger dere Klarna faktura mottar dere fakturaen sammen med varene når de ankommer i posten, men 14 dagers forfall. 

Virre Vapp har ALLTID 14 dagers åpent kjøp, så dere har også muligheten til retur. 

Jeg kjenner det kribler godt i magen nå, dette er utrolig spennende, og jeg kan rett og slett ikke få ventet på å få mine varer i posten. For jeg skal si dere at det var tungt å levere tilbake prøvene. 

Det kommer også en nydelig kjole i samme fargene som jumpsuitene, den får dere se til søndagen 🙂 

Ha en fantastisk dag! 

Følg designerspiren på facebook – 

23 kommentarer
    1. Hei! Jeg har ei jevngammel jente med dine, men som er ganske lang, så jeg lurte på hvor høyt opp i str disse nydelige buksedressene går til? 🙂 hvis de lages i stor nok str er det et selvsagt plagg i høstgarderoben 🙂

    2. Isabelle: Ja, dessverre! Alt til gutt var klart og bestemt, men så fikk vi tilbakemelding fra Kina at de var utgått for stoffene, så da ble guttekolleksjonen avbrutt 🙁

    3. Så utrolig synd.. Klærne til jenter er jo så nydelige.. Håper du får lage enda en kolleksjon, med masse til gutt 🙂

    4. Så bra det går til 98/104 😃 da skal jeg bestille på søndag ihvertfall 😃 gleder meg til å se hele kolleksjonen, av sniktittingen har jeg noen favoritter 😉

    5. Kristin: Nei, dessverre. :(( Jeg synes det er super trist, for jeg hadde virkelig gledet meg til guttemodellen, men stoffene var utgått, så da gikk ikke modellen i produksjon.

    6. Jaaa, denne trenger jeg! Det hele startet slik;
      Klærne luktet litt surt, å jeg tenkte kanskje det var frodi de hadde ligget et par timer å ikke tok de ut umiddelbart. Jeg vasket igjen, men de luktet fortsatt rart, så jeg dro til kiwi å kjøpte maskinrens! Jeg fylte i pulveret, satte maskinen på 90 grader. Maskinen var selvfølgelig tom. Jeg så hvordan vannet fylte seg opp i den, nesten helt til toppen. Tenkte oiii.. fyller den seg med så mye vann når det ikke er et eneste plagg inni? Mens jeg satt på huk å tittet forskrekket på alt vannet som var inne i maskinen sa det POFF! Døren åpnet seg, å vannet stod ut av maskinen som en foss. Jeg ble søkk våt, det var vann OVERALT! Vannet var heldigvis kaldt til tross for at programmet stod på 90 grader! (Hadde barna mine vært tilstede hadde de helt sikkert funnet fram kapteinsabeltannskuta å kjørt seg en runde.) Vi har fliser på gulv å vegger, så rommet ble ikke skadet. Men ja, vi trenger en ny maskin da den ikke har vært brukbar etter dette! Ikke noe morsom hendelse, men en (bokstaveligtalt) VANNvittig opplevelse.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg