NÅ slippes KOLLEKSJONEN !

Tiden er inne for å gjøre noen god kjøp fra Virre Vapp by Stine Skoli! Det er en glede å kunne sitte å jobbe med bilder av jentene i ført klærne jeg har jobbet så mange timer med å lage. For tiden har jeg ikke en symaskin som fungerer, så da blir det ekstra gøy å jobbe med kolleksjonen. Samtidig klør det dersto verre i fingrene etter å få fatt i noen stoffer jeg kan få sydd i. Så til uken er det slutt på ventetiden og en ny symaskin skal få flytte inn i hjemmet. 

Kos dere med bilder av to fornøyde jenter i ført jumpsuiten. “Fått av mamma, mamma laga” som de sier. 

Jeg gjentar litt om hvordan salget foregår:

Nå som lanseringen av kolleksjonen er ute, vil alle få mulighet til å forhåndstille varer. Det betyr at det blir en litt lengre ventetid på plaggene, men på samme tid betyr det at alle og en som ønsker et plagg fra kolleksjonen får det, i rett størrelse og i ønsket farge. 

Det vil da være mulig å bestille fra I DAG til 30.august. Det vil også være mulig å bestille etter dette, men fordelene blir mindre. For bestiller du de varene du ønsker deg i august får du følgende med på kjøpet: 

Med rabattkoden: Stine får du hele 20% avslag på kjøpet (gjelder også for VirreVapp sin kolleksjon). Bestiller du i august får du i tillegg med en matchende gave til verdi av 149,- 

Alle vil motta plaggende innen 15. november, så husk at du må tenke litt frem i størrelse om du bestiller til et lite barn som vokser raskt. Betalingen skjer enten med kort som trekkes samtidig som forhåndsbestillingen eller med Klarna faktura (+49,-). Velger dere Klarna faktura mottar dere fakturaen sammen med varene når de ankommer i posten, men 14 dagers forfall. 

Virre Vapp har ALLTID 14 dagers åpent kjøp, så dere har også muligheten til retur. 


Tykker du på bildene under tar jeg deg med direkte til nettbutikken: www.nettskredder.no 

 

 

 

I tillegg til min favoritt, jumpsuiten! Er også kjolen under med i kolleksjonen. Den er super nydelig, enkel, men allikevel har de detaljene som gjør den unik. Den runde halsen, snøring i ryggen og en liten rynkekant i bunn. Helt fantastisk herlig. Lett å pynte opp til fest, samtidig som den kan brukes til hverdag. Noe jeg synes er viktig, slik at plagget kan bli brukt mye. Kvaliteten på klærne er også veldig bra, så dette er klær som kan gå i arv. 

Kjolen kommer i de samme fargene som playsuiten ! 😀 

På tide å gå bananas ! 

Følg speiltvillingene  på facebook – 

22 kommentarer
    1. A: Den kom ikke med, Kina var utsolgt for stoffene vi hadde valgt! Dessverre! Om det er noen trøst, så synes jeg det er like kjedelig, om ikke verre:(((((

    2. Forhåndsbestilt den buksedressen som har mørkerosa ben. Aldeles nydelig. Gleder meg til å få denne i posten. Blir et fint plagg å ha på seg når julen nærmer seg 🙂 Hvis det kommer en ny kolleksjon så håper jeg det kommer noe til gutter også og kanskje større størrelser?? hehe… Lykke til med salget.

    3. Utrolig nydelige klær. Det eneste som er litt kjedelig er at dette er sommer antrekk. Det går mot høst nå å det er særdeles få soldager 😒. Kommer det noe langarmede antrekk også ?

    4. Forhåndsbestillte to stk, en mørkerosa å en lakserosa! Men de som var kjedelig var at jeg las om rabattkoden etter jeg bestillte… Haha, var så ivrig etter å bestille at jeg ikke leste hele innlegget:) nydelig kolleksjon! Du e råflink som alltid:) klem

    5. Carina: Det kan egentig være, og jeg ble litt usikker på dette nå. Det er jo ikke et betalt reklameinnlegg, men et informerende innlegg om kolleksjonen som lesere også har vært med på å skape. Men kanskje bedre og merke enn å ikke merke uansett 🙂

    6. Om du lurer på om det skal merkes kan du spørre deg selv et enkelt spørsmål:
      Får jeg noen fordeler av å skrive om dette?
      Er svaret JA, skal det merkes.
      Og du tjener vel på at noen bestiller disse klærne?

    7. Linn Therese: Det har vi snakket om, Lise og jeg. Og skal få en løsning på det. Men jeg får nok ikke satt ned prisen noe mer enn 20 % som er nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg