Har du bestilt dine favoritter?

//lenker til salgsside//


Trykk på bildet over for å komme til nettbutikken 

I dag har kolleksjonen vært ute for salg i en uke allerede, og det er bare 8 dager igjen av supertilbudet vi kjører nå i august for alle som vil bestille. Så tenker du å kjøpe et plagg eller to er det bare å få gjort det før prosentavslaget og medfølgende gave til 149,- faller fra. 

Playsuitene er sydd i kvalitetsstoff, en blanding av lin og bomull. Denne stoffblandingen gjør stoffet svært slitesterkt, samtidig som det er godt og mykt. Modellen har svært god vidde fra livet og ned, noe som gir barna full bevegelsesfrihet og komfort. Her i hus kaller jentene playsuitene sine for kjole og hopper alltid opp og ned når jeg finner frem de som dagens antrekk. Kjoler er favorittantrekket, og selv om playsuiten ikke er en kjole går de rett under favorittene til jentene. 

Klikk deg inn på NETTSKREDDER du også og bestill nå mens godene enda er! HUSK, rabattkoden: Stine – for å få det gode kjøpet (20%avslag og gave verdi 149,-!) 

Rabattkoden: Stine som gir 20% avslag ved kjøpet – gjelder også på Virre Vapp sin kolleksjon, kanskje kunne du tenkt deg en lekker strikketkjole med skjerf til? Denne modellen under kommer i fire nydelige farger. Sjekk de gjerne ut HER om du ønsker. 

Ønsker du å lese mer om salget sjekk mitt forrige innlegg!

Image and video hosting by TinyPic

10 kommentarer
    1. De er kjempefine!
      Hadde jeg hatt noen småbarn i familien/vennekretsen så skulle jeg jaggu kjøpt de som gave, men det får nå vente til det dukker opp et lite barn 🙂 he he

    2. Hei! Kjempe fine klær 😃 men jeg lurte på om den lyse blå buksen med stjerner på som du laget for ganske lenge siden, om den kommer ut for salg en gang? Jeg har kjempe lyst på en slik. Du er så utrolig oppfinnsom og flink og jeg har virkelig forelsket meg i den buksen. Hadde vært kjekt om virrevapp begynte å selge den 😊

    3. De er så nydelige! Må inn å bestille😊👏 hvilken str. Bruker jentene? Nova ble 2 på Juni, å bruker 92 til vanlig. Holder det med 86/92?😊
      – Tonje

    4. Neste gang håper jeg på gutteklær også!!:)
      Har en på samme alder som jentene dine, og en på 9 mnd:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg