Bloggere – Sammen for å hjelpe!

Enkelte dager skrur jeg av tv og radio i det nyhetssendingen starer, for noen dager klarer jeg ikke å forholde meg til alt det grufulle som skjer der ute. Det kan virke som at det er enklere å være utenforstående.
Det fungerer ikke slik, jeg er blant annet journaliststudent så dette med nyheter er naturlig nok en del av hverdagen min. Jeg ønsker å lukke øynene og late som at verden er slik jeg har levd den, for alle barn, kvinner og menn, men i det jeg åpner øynene ser jeg den groteske sannhet, jeg ser menneskehetens verste fiende – mennesket! 

Mine to barn vet ikke hvordan det er å være sultne, deres største smerte kom fra et skrubbsår på kneet, de vet ikke hva det vil si å være redde og det mest urettferdige de har måtte oppleve er å dele fanget til mammaen eller pappaen sin. Det burde vært en menneskerett å få en trygg oppvekst, det vet vi ikke er tilfelle. 

Jeg kan ikke gi noen andre enn mine barn retten på en trygg oppvekst, men jeg kan være med på å hjelpe de som trenger hjelp for å komme seg i trygghet. 

Forente Bloggere – Sammen for å hjelpe! 

PappahjerteIda WullfStyleconnectionCasa KaosMarthe BorgeKristina Andersen og jeg har gått sammen i håpet om å kunne gjøre en forskjell, i håpet om å kunne hjelpe de som trenger det som mest! 

Vi har startet en innsamlingsaksjon for Flyktninghjelpens arbeid i Middelhavet, med et mål om å klare og samle inn fantastiske 100 000 kroner. 

Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre litt! 

Bli med oss! Vær så snill og bidra med noen kroner du også. Det er bare et valgfritt engangsbeløp for å hjelpe noen som i dette øyeblikk er på flukt og kjemper om trygghet. 

→ Støtt aksjonen her ←

Skriver du også en blogg, så setter vi vanvittig stor pris på om du og vil være med på å dele aksjonen! 
Og til dere andre, del gjerne saken til venner og familie! 

 

– Forente Bloggere – Sammen for å hjelpe – 

 

3 kommentarer
    1. Da har jeg donert noen kroner! Helt fantastisk at dere har gått sammen om dette! Det å bruke bloggen til å samle inn til noen som virkelig trenger hjelp er utrolig bra! Dere viser et stort og flott budskap med dette! Håper så mange som mulig er med på å bidra, uansett om det bare er 10kr!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg