Glimt fra dagen #2

God kveld! 

Jeg er litt forsinket med dette innlegget, planen var i hvert fall å få det ut for en god stund siden, men i dag brukte vi relativt lang tid på å få jentene i seng. Det verste må være barn som er overtrøtte, for da er alt bare galt og det siste de trur de trenger er søvn. Ettermiddagen har allikevel vært super bra. Vi fikk besøk av kusinen og fetteren til jentene i 16 tiden da søster og samboeren skulle i et møte.

Det var utrolig kos å ha de litt på besøk, men jeg må bøye meg i støvet for firebarnsmødre. En på ett, to på to og ei på snart fire, det er nok å passe på. Alle fire var englebarn, men jeg røp allikevel rundt, passet på minsten, avbrøyt noen diskusjoner, og løp frem og tilbake fra stue, soverom og kjøkken for å lage mat og passe på alle fire. Så da BT kom hjem fra jobb samtidig som middagen var klar satte jeg meg litt svett ned i stolen. 

De fire små koste seg ufattelig mye i hverandres selskap, og det var full fres til de reiste igjen halv sju, da var jentene nødt til å ta et bad, så det er ikke rart de bikket over til overtrøtt etter en så travel og gøyal dag. 

Og for min del, ingenting slår terapien av å sette seg ned når barna har sovnet foran symaskinene. 

Så nå er jeg enda et steg nærmere å få litt endring i stuen! 

Gleder meg til å se det ferdig resultatet av planene jeg har foran meg. 

6 kommentarer
    1. Så flink du er! Du skal være stolt av deg selv 🙂
      Jeg har skrevet et innlegg i dag med en humoristisk vri om hvordan det er å være småbarnsforeldre og hva man må gjennomgå. Jeg har fått god respons og har et stort ønske om å fortsette på den veien jeg gjør nå, med å være meg selv på bloggen.
      Du må gjerne ta en titt om du ønsker og har du ikke lyst eller tid er det helt greit 🙂

    2. Kan du lage ett innlegg med hvordan du syr putetrekk? Jeg har prøvd gang på gang men får det ikke pent 🙁 både med og uten glidelås

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg