Turnjenter

I dag har jentene vært på sin første turntime. De elsker alt som har med “turn” å gjøre, hoppe i sofaen, hoppe i sengen, stupe kråke på plenen og ape etter meg når jeg slår hjul, står på hode eller prøver noen mislykkede forsøk på å stå på henda. Det er et fantastisk turntilbud her vi bor, selv turnet jeg i mage år som barn. For de minste handler det jo bare om lek og utfoldelse, de får klatre hinderløyper, hoppe, trene balanse og være med mange andre barn. 

Det tok omtrent fem minutter med sjenerthet før jentene var alle steder i raskt tempo. En time gikk i følge de alt for fort, og jeg vet det er gøy når begge slår seg vrang i det vi må gå! Haha. De ville hoppe mer, og det skal de, om en uke 🙂 

Her skal det turnes 😀 

 

17 kommentarer
    1. åh, så utrolig gøy! 🙂 Så utrolig søte i de små draktene sine, smelter helt av de små hjerteknuserne <3

    2. Turn er artig for de små og gir god kondisjon og grunnlag til all trening senere i livet 🙂 Begge mine gikk når de var små 🙂

    3. Hei 🙂
      Turning er gøy! vi gikk der i fjor høst, vurderer å begynne igjen nå. moro for små å store 😉
      Og veldig stas å få klistremerke på kortet på slutten 😉
      Bloggklem 🙂
      P.s. har sendt deg en mail 😉

    4. Så gøy med turn for de minste. Her er treåring en ivrig turner hver tirsdag. Så nå ble jeg glad for å se at det var et tilbud i Re også,siden vi flytter oppover igjen neste år 🙂 Hvis den unge herremannen vil bytte vel og merke.

    5. Herlige bilder! Min Olivia elsker også alt med turn, og er høyt og lavt hele tiden. Hun stuper kråke og hopper på rumpa på trampolina, og har helt siden hun var bare 1 døgn gammel imponert leger og helsesøstre med sin voldsomme sterkhet. *stolt mamma* 😉
      Jeg driver og leter etter et slikt tilbud her også, men jeg tror hun er for liten enda dessverre. Jaja, vi får turne hjemme også får vi melde henne på noe liknende når hun er stor nok.
      Tenk så herlig for jentene dine! Jeg skjønner at dette var gøy 😀 En eneste stor lekeplass med masse myke leker og stativer 😀

    6. Sååå utrolig gøy. Godt det er sånne tilbud.
      Har selv turnet I kristiansand, å her
      Har de en grense på 5 år tror jeg😐
      Ååå syke ventelister 😯

    7. Cathrine Narum: Ja, det er helt fantastisk at det er en gruppe for barn mellom 0 og 3 år, det er jo bare så utrolig gøy. Det første Otilie spurte om da hun våknet i dag var om vi kunne reise på turning 😀 Så herlig! <3

    8. Bor I re. Prøvde å finne noe info på kommunen sin hjemme side men fant ikke noe. Har du link hvor det står noe info :)? Hvor mye koster det:)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg