Huletur

En ting jeg har blitt mye flinkere til etter at jentene begynte i barnehagen er å verdsette tiden vi har sammen. Siden jeg har hatt de hjemme i godt over to år, har jeg måtte jobbe mye med de hjemme. Dette er noe de har vokst seg inn i, så det har fungert veldig bra. Men gud og godt det føles å legge bort jobb og skole når jeg er sammen med dem, på den måten kan jeg være mamma for fullt med 100% fokus. 

I dag har vi vært på tur i skogen og gått til en stoor hule, så stor at en helg gjeng kan stå inne i den og boltre seg fritt. Helt utrolig stilig, BT har snakket om denne hula i de fire årene vi har vært sammen, så det var på tide å få sett den. 
Vi ba med oss familie og venner på tur og ble totalt 12 stykker på tur + Tyra og en liten mageboer. 

På slike dager som denne skjønner jeg hva livet har å by på. Det trengs ikke penger eller luksus, bare gode venner og familie. 

18 kommentarer
    1. Så koselig! Det virker så koselig å dra på sånne turer! Vi gjør aldri det, men jeg skulle virkelig ønske at vi gjorde det. Vi får det liksom ikke til :p Jeg håper vi får til noen turer i høst, i det minste én 😉
      En ting jeg har lagt merke til i årene jeg har fulgt dere er at noen ganger ser jeg såå mange likheter mellom deg og søsteren din, og andre ganger ser dere sååå forskjellige ut! Det er vel som dere som så mange andre; Ulike, men med flere like trekk her og der 🙂
      Ha en fin uke 🙂

    2. Hei Stine! Ser ut som om dere har hatt det veldig koselig.
      Over til noe helt annet. Jeg er blitt skikkeliih inspirert og har begynt å sy. Nå har jeg allerede laget 3 harembukser til min datter 😊
      Nå prøver jeg å sy en kjole til henne med din oppskrift. Jeg har ensfarget bommul på skjørtedelen og siden den er så lys er den gjennomsiktig. Så jeg vurderte å ha tyll utenpå. Men skal jeg sy på samme måte da? Altså fortsatt brette den på samme måte for å få den folden? Og holder det med ett lag? Eller må jeg ha fler? HÅPEEER du har tid til å svare meg 😊
      Foresten tuusen takk for at du tar deg tid til å dele ppskrift og fremgangsmåte. Setter veldig pris på det ☺ Du er best !! ❤❤

    3. Ikke lenge siden jeg oppdaget denne bloggen, og siden har jeg vært innom nesten hver eneste dag! Du er virkelig mitt forbilde med stor F med alt du får til og måten du takler hverdagen på! Håper jeg blir en like flink mor som deg når jeg får barn om ett par år 🙂 (Nesten så jeg håper på tvillinger også, for herlighet så søte de er!!)
      Ha en fin dag!

    4. Hei! blir bare så inspisert av bloggen din! har lest at det er mye jobb og legge ut oppskrifter på noen av plaggene du lager, og det forstår eg godt, eg syns jo bare det er mye jobb og lese de 😛 men, eg lurte på om du kunne vist hvordan du bruker selve klærna som mal? 🙂

    5. Cathrine Narum: Det er helt fantastisk 😀 Så det må dere nok bare få gjort 😉

      Hehe, du har nok rett i det. Folk som ikke kjenner oss synes vi ligner veldig, men de som kjenner oss synes vi er totalt forskjellige. 🙂 Søskenlike er vi nok uansett hvor ulike vi kan være som personer 🙂

    6. anonym: Hei 🙂 Så hyggelig å høre 🙂

      Jeg trur jeg ville klipt ut en lang remse og rynket tyllen hele veien rundt, siden tyll også er ganske gjennomsiktig er det fint når den er rynket godt 🙂 Du rynker ved å sy en rett søm langs den ene langsiden uten å kjøre nålen frem og tilbake for å feste den, når du er ferdig med sømmen drar du i en tråd på hver side 🙂

      😀 Lykke til! Herlig at du tenker selv, da er du på god vei!

    7. Linn: Tusen tusen takk 😀 Det skal jeg notere meg opp, slik at det kan bli et innlegg. Det er noe grunnleggende en må vite, så jeg trenger litt steg for steg bilder for å forklare det trur jeg 🙂 Men da er det notert!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg