Fototime, modell og mannekengoppvisning

I går var programmet tett fra klokken var 07:00 til 00:05. Vi spratt opp fra sengen og jeg gjorde klar jentene for en tur til fotografen. Nå er det så lenge siden vi har tatt noen fotografbilder, så jeg gleder meg virkelig til å få noen lekre høstbilder av jentene som har blitt så store. Bilder får jeg aldri nok av, samtidig som det er perfekte gaver for oldeforeldre og besteforeldre. 

Jentene kom derfor i barnehagen til lunsjtider, og jeg måtte vidre til frisørstolen hvor jeg fikk stylet hår og sminke. Det må være noe av det mest behagelige jeg kan tenke meg, sitte godt til rett med en kaffekopp i hånden og bli penere og penere for hvert minutt frisøren jobber. 
Jeg ble spurt tidligere om jeg ville være modell under en kveld som heter “Damenes Aften”, dette er en liten feiring for damene i kommunen jeg bor i, som holdes på Re-torvet (senteret vårt). Butikkene på senteret stilte opp med antrekk og frisørsalongen med hår og sminke til modellene som viste frem klærne, i tillegg til en massig premieutideling med varer fra butikkene til gjestene. 

Jeg har vært med på dette et par ganger for flere år siden da jeg selv jobbet i en klesbutikk på senteret, så det var litt morsomt å bli spurt igjen. 

Når man bor på et lite sted som jeg, så blir bare gøy å være med på noe slikt, alle kjenner alle og stemningen er god. På bakrommet satt latteren løst til tross for at flere var litt smånervøse for å gå på “catwalken”. I tillegg til å vise frem to antrekk løp jeg frem og tilbake med fotokamera og notisblokk for avisa. 

Denne fletta skal jeg helt klart øve på å lage selv, elsket den! Æren går til frisøren, Benedicte Korneliussen, på Chic frisør Revetal. 

Da jeg kom hjem i halv ni tiden på kvelden, ble det noen timer foran daten med jobb! Phu..

Men nå er det snart helg! 😀 

5 kommentarer
    1. Så gøy! Og helt sykt fin flette 🙂 Hvis du lærer deg å lage den, stemmer hvert fall jeg for en tutorial her på bloggen 😀

    2. Lekker flette! Skulle likt å fått med meg kvelden, men får bli til neste år! Håper jentene trives i barnehagen:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg