Swiss Skin Renewal

//Annonse//

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg misunner barn sin hud, fløyelsmyk og uten merker. Når jeg ser meg i speilet så forstår jeg at 24 år har satt sine spor både her og der. Nå går det bare en vei, og det er nedover – kan jeg tenke mens jeg strekker ut en rynke, eller prøver å dekke til aknearr med for store mengder foundation.

Jeg har lenge hatt lyst til å prøve Swiss, kanskje ikke så rart da de har vunnet pris for  Årets Innovasjon innen Beauty Awards. 


Kjøp produktene HER (annonselink) 

Swiss er en hudbehandling for arr, rynker og aldring samtidig som den gir huden en frisk fornyelse. Jeg liker konseptet, og det virker både logisk og overbevisende. Behandlingen består av to produkter som jobber sammen, Swiss Skin Roller som lager små mikrokanaler i huden når den rulles frem og tilbake, dette lurer huden til å tro at den er skadet og begynner umiddelbart gjennopprettingsfasen og produksjonen av ny hud. Swiss Revjenator er serumet som påføres etter Swiss Skin Roller og er en del av behandlingen, mikrokanalene gjør at huden absorberer de aktive ingrediensene fra serumet på et dypt nivå. Siden dette er så effektivt kan man forvente resultater innen 1-3 uker. 

Instruksjoner: 

Utfør gjerne behandlingen på kvelden. 

  1. Rengjør huden som skal behandles og rull Swiss Skin Roller frem og tilbake i noen minutter i ulike retninger. Glem ikke å rengjøre hudrolleren etterpå med Swiss Sanitizing Spray. 
  2. Smør inn huden rett etter rullingen med serumet Swiss Rejuvenator 
  3. Gjennta behandlingen daglig i 5-7 dager for så å la hunden hvile like lenge. Fortsett deretter bahandlingen på nytt.

Jeg har Swiss Skin Roller med nåler på 0,2 mm og 0,5 mm, jo lengre nålene er jo dypere inn i huden går behandlingen, derfor virker en Skin Roller med lengre nåler bedre på arr og rynker. 0,2 mm Skin Roller er mer skånsom, den er mer behagelig på sensitive områder, der huden er tynn. 

Det er tydelig at behandlingen gir god sirkulasjon med det samme, og allerede på bare en uke ser jeg at huden har begynt å fornye seg! Jeg er helt frest, og gleder meg til å fortsette behandlingen. 

Du kan lese mer om Swiss sine produkter HER! 

17 kommentarer
    1. WOOW, snakk om perfekte bryn! Skulle gjerne likt steg for steg eller video om produkter og hvordan du gjør det 🙂 ha en fin kveld videre <3

    2. Har sett flere reklamere denne uten å bite på. MEN når DU av alle reklamerer, da skal jeg jammen meg prøbe også, da jeg har en del arr. Klarer liksom ikke å tro at du gjør alt eløer reklamerer hva som helst for bare penger!

    3. Hei! 🙂 Du sa du brukte 0,5 mm på acne-arrene, bruker du den altså i ansiktet da? Hvordan går det med ansiktet?
      Har noen få arr, men noen i panna, kinnene og haka. Vil du anbefale 0,2 .
      mm eller 0,5 mm da?

    4. Hei!
      Jeg har lest så mange blogger der de har anbefalt/annonsert for dette, men har ikke hatt helt troa i og med at det er reklame. Er det sånn at det virkelig fungerer? Må jo tro litt mer på det når det er DU som reklamerer for det 😉

    5. Anonym: ÅH<3 Det var superkoselig å høre, jeg synes dette med bryn er en vanskelig greie! Haha, jeg tegner med brynsblyant, har så lite bryn fra før at jeg må fylle på litt 🙂

    6. Anonym: Det er det som er litt ekstra bra med bloggreklame tenker jeg, for jeg sier nei til veldig mye av reklame fordi jeg ikke selv kan gå god for produktene 🙂 Så det som kommer inn om reklame liker jeg også selv 🙂

    7. Cecilie: Swiss rullen kommer også i 1 mm som kan brukes på kroppen, jeg synes det er litt vanskelig å velge mellom 0,2 og 0,5 om jeg skulle valgt en av de. 0,2 er mer behagelig i bruk på ansiktet, men jeg synes det er helt greit og bruke 0,5 også. Jeg har behandlet annen hver dag med de to forskjellige 🙂

    8. Karoline: Jeg går ikke god for noe jeg ikke liker, så ja faktisk har jeg nesten ikke hatt en kvise heller siden jeg begynte å bruke den og jeg har begynt å flasse litt som en naturlig prossess når hudens fornyes. Det føles veldig bra så langt, og jeg kommer til å fortsette behandlingen. 😀

    9. Hei!
      Jeg er nysgjerrig på dette produktet, og tenker som mange andre her at jeg oppfatter deg som en blogger med troverdighet. Du reklamerer ikke for alt mulig rart i hytt og pine 😛 Alikevel lurer jeg på om du kanskje kan legge ut noen “ordentlige” før- og etterbilder? Hvis du er komfortabel med å by på før-bildene dine da så klart 🙂 Det er så mange som legger ut reklameinnlegg for dette produktet, men alle holder bare rulla inntil sine tilsynelatende feilfrie og sminka kinn :p Det hadde vært så informativt om noen faktisk viste at de hadde en rynke eller acnearr, og så viste at det var blitt borte/redusert :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg