DIY- Julekalender?

Det kommer stadig inn spørsmål om jeg skal ha DIY julekalender i år også. Dette er noe jeg håper på å få gjennomført i år som i fjord, om det er ønskelig fra deres side. 

Jeg begynte så vidt å kikke litt etter inspirasjon i går, og tenkte derfor å sjekke om det er interesse for dette i dag. Mye jobb ligger bak en slik julekalender, så for å komme i mål, må jeg være tidlig ute. Samtidig har julen alleredet kommet til butikkene, så dere bærer nok over med litt jule-DIY på bloggen i dag. 

Her er litt bilder fra fjordårets DIY-julekalender

Da vil jeg gjerne se responsen på julekalender-forslag i år også. 
Jeg tar gjerne i mot tips og forslag, dette kan sendes på melding hos Facebook siden til Speiltvillingene, eller på mail til: [email protected]

Trykk på liker-knappen i bunn av innlegget om du ønsker DIY- julekalender i desember.

Følg Speiltvillingene på Facebook – 

43 kommentarer
    1. Jeg har akkurat gått igjennom bloggen din og printet ut noen av prosjektene dine fra i fjor. Jeg skal prøve å lage flere av dem nå frem mot jul 🙂 Så ja takk til flere tips og forslag i år! 😀

    2. Der kom årets første julestemning! Så utrolig mye flott, håper virkelig på julekalender i år også. 🙂 Du er så dyktig på slikt.

    3. Ja takk, gjerne en DIY kalender. Nye og/eller kreative ideer er vel noe alle liker 😊 Jeg elsker jul og alle forberedelsene 😊 Dessuten synes jeg det er ekstra spesielt når jeg selv har barn i hus ❤️

    4. Julekalender er alltid gøy! Julegavetips til de som har alt (typ foreldre/besteforeldre) hadde vært veldig nyttig, hehe ^^

    5. Jaa!! Jeg hadde kommet til himmelen om vi hadde fått fremgangsmåte og mønster på jumpsuit som du syr til jentene 😊
      Og kåpene også :p men jeg skjønner at det er mye jobb for deg å gjøre det :p men pleasee mønster på jumpsuit 😊😊
      Takket være deg har jeg sydd mye til min datter på 15 mnd ☺ du er bare helt fantastisk 😄😄

    6. Jeg elsket julekalenderen din i fjor, og nå som jeg nylig flyttet hjemmefra så hadde det vært perfekt med en julekalender i år også!

    7. Jeg stemmer ogsp for diy julekalender i år!:) har hentet masse tips fra i fjor, og vil gjerne se mye mer:-)!

    8. Hei!
      Jeg leste ikke bloggen din ifjor, så nå har jeg akkurat bladd meg igjennom DIY-julekalenderen fra ifjor, og det var så mye fint! Det klør i fingrene etter å lage noen av de tingene – og jeg så flere julegaver jeg kommer til å lage! Så jeg stemmer ABSOLUTT for gjentakelse i år!
      Og når jeg først skriver en kommentar, så må jeg også si at jeg liker veldig godt bloggen din! 😀
      Ha en fin dag! <3

    9. En diy-julekalender hadde vært veldig gøy!
      Bli så inspirert av deg! Du er kjempeflink med alt du gjør!
      Håper på at du velger å lage en julekalender for oss i år også 🙂

    10. Du kan jo feks lage hjemmestrikkede julekuler? Feks ta utgangspunkt i Arne og Carlos sine oppskrifter/tegne egne ut i fra dem 🙂

    11. Ja til julekalender 😀 Men hva med å ta med,feks i helgedagene (eller dagene før, så man rekker å handle inn) aktiviteter vi kan gjøre med barna. Halve kosen med barn og jul er jo juleverkstedene. Men er jo hrenser for hvor mange dorullnisser besteforeldrene trenger 😉

    12. Jeg elsket DIY-julekalenderen din i fjor! Det var sånn jeg oppdaget bloggen din, og jeg fikk masse inspirasjon fra julekalenderen! Så jeg håper du får til å ha en i år også 😀

    13. Glemte å si at det hadde vært kjempegøy med DIY på dørkrans! Kanskje noen sylta ting eller oljer m/smak er gaver som passer for “de som har alt”? Og på søte glass med litt pynt,så passer de sikkert som julegaver 😊

    14. Ja til DIY-kalender! Jeg er også en av dem som oppdaget bloggen din på grunn av kalenderen i fjor.
      Tips i stikkord:
      – Gjenbruk
      – Konfekt og snacks som kan gis bort som gave
      – Tre av planker til å henge på veggen (når man verken har plass til eller lyst på vanlig juletre)
      – Andre alternativer til juletre/plastikktre
      – Tips til pynting utendørs
      – Tips til blomsterdekorasjoner
      Håper det kommer DIY-kalender:-) Men husk at du ikke må slite deg ut!!

    15. gerd: Jeg har en egen kategori som heter DIY og en egen kategori som heter DIY julekalender 🙂 Der finner du alt. Eller du kan søke på det i søkefeltet i høyre hjørne øverst på bloggen, men da må du være på nett via en data og ikke mobil eller nettbrett 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg