SnekkerSkoli

Nå er jeg i gang med er litt stort og veldig morsomt prosjekt. Jeg spurte min samboer om han trudde jeg kunne klare å lage senger til jentene, og det hadde han trua på. Med hjelp fra BT til å få fraktet materialer fra Montér og hjem har jeg endelig fått startet. Det var hardt å løsrive seg fra prosjektet for å hentene jentene i barnehagen da klokken tikket 15 og siden har dagen vår godt slag i slag, med turning og det hele. 

BT kom hjem nå, så da er det nok på tide at jeg kryper ut i låven igjen slik at jeg kan fortsette med prosjekt Junior-Seng til snuppe 1 og snuppe 2. 

Når jeg setter i gang med slike prosjekter blir jeg regelrett gal i mitt lille hode. Jeg klarer ikke løsrive meg, og alt jeg tenker på, er å se det ferdige resultatet. Jeg drømmer meg bort med Tusse og Tønne på ørene, ler, sager, skrur og koser meg som et barn på julaften. 

-Kreativitet skapes når den dyrkes! 

Nå skal babyrommet bli til et skikkelig barnerom, håper dere gleder dere til å få hjemmesnekret inspirasjon til kidsa. 

En litta sniktitt  🙂 

26 kommentarer

Siste innlegg